zaterdag 19 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Ik ga jullie verlaten hier op borstenforum

Hoi Meiden,

 

Ik ben de laatste tijd al amper online geweest omdat ik het druk had met de verbouwing van ons net gekochte huis.

Inmiddels zijn we een stuk verder klaar, maar er zijn nog genoeg dingen die moeten gebeuren en we moeten nog heel veel kopen voor in huis.

Drukke baan enzovoorts, en mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd afgelopen oud en nieuw, dus ik ga trouwen

Dit gaat natuurlijk ook mijn tijd opslokken, vandaar dat ik heb besloten om te stoppen met borstenforum, ik ben nu moderator maar ik draag helaas niks meer bij. Ik blijf mijn account gewoon houden dus wie weet kom ik nog terug, zeker te weten als ik ooit voor een wissel ga !

 

Dus bij deze wil ik jullie bedanken voor de leuke tijd, steun en gezelligheid!

Veel liefs,

Mii18

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten