zondag 10 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Charlie; 5 maart 2013 dual plane @ Diana Gabriels!

Hallo allemaal!

Aangezien ik de datum van de operatie weet hoort mijn "even voorstellen" volgens mij hier thuis. 
Ik ben Charlie, bijna 23 jaar en ik ben vandaag op consult geweest bij Diana Gabriels. Dit is mij ontzettend goed bevallen, echt een aardige vrouw die weet waar ze het over heeft, of in ieder geval goed die indruk wekt. Op 1 maart heb ik mijn consult bij de chirurg Frans Straten en op 5 maart gaat het dan gebeuren.

We hebben gekozen voor rond de 300 cc dual plane. Mijn eigen borsten zijn rond de 350 cc, ik wil met de operatie vooral meer volume creeren aan de bovenkant en ze dichter naar elkaar toe brengen. Mijn eigen weefsel zou dan door het implantaat naar binnen en boven worden gedrukt.

Ik heb er onwijs veel zin in! Ik zit alleen te twijfelen over de uiteindelijke grootte, Diana raadde mij aan om voor rond de 275 te gaan met uiterlijk 300 cc. Ik ben vrij klein, 162 cm en 54 kilo. Maar het lijkt mij dat een iets grotere borst binnen een maand of 2 gewend is terwijl een iets te kleine borst leidt tot nog een operatie willen. Daarom denk ik dat ik voor 300 cc ga.
Iedereen hier in ieder geval al bedankt voor de forumtopics die er al zijn, ik heb de afgelopen tijd veel stiekem onderzoek gedaan zonder account!

Liefs

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten