vrijdag 1 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

13 maart BV / Velthuis Kliniek / super zenuwachtig !

Hallo Dames !

 

Mijn naam is Daisy & ik ben 18 jaar oud.

Op 13 maart heb ik mijn BV ! zo super spannend .. ik tel al af sinds vorig jaar augustus.. had namelijk al eerder een afspraak staan in november.

Maar door omstandigheden moest ik het helaas annuleren. Ik heb nu pas een afspraak kunnen maken, moet namelijk met me school, stage & werk rekening houden.

 

Hier even kort mijn verhaal :

 

Sinds mijn 16e overweeg ik al een BV. Maar ik had altijd nog de hoop dat me borsten zouden groeien.. maar nope daar hadden mijn borsten dus totaal geen zin.

 

Ik heb gewacht tot me 18e verjaardag en heb gelijk een afspraak gemaakt bij de Velthuis kliniek. Ik wilde dat zo min mogelijk mensen het wisten, dus heb het alleen mijn vriend, zusje & moeder verteld. Mijn moeder vond het niet zo leuk, omdat ik dan zo een jonge leeftijd me lichaam zou verminken. Me zusje zei : ah je doet maar. En mijn vriend was dus de enige die heel positief reageerde : Schat als jij het wilt sta ik achter je ! Tijdens de consult in het Velthuis kliniek, adviseerde mijn PC me dat ik 250 cc Anatomisch moest nemen dual plane. Ik ben 1.64 & 55 kilo. Ik heb nogal kleine borsten 75 b ofzo weet mijn cup niet.. draag altijd voorgevulde bh's haha ! Dus als ik groter zou nemen had je kans dat je het zou zien. Mijn PC heeft me heel wat verteld , maar alles is lang me heen gegaan ik kon alleen maar horen dat ik 250 CC zou krijgen!! Haha zal vast wel met de spanning te maken hebben gehad.  We hebben toen een afspraak gemaakt voor in november. Heb het moeten annuleren , wegens school & stage had niet voldoende tijd om te herstellen. Ondertussen zat ik onwijs te twijfelen, dus heb nog een afspraak geplant bij de Bergman Kliniek. Daar adviseerde de PC mij een 325 cc Ronde prothese ! EN ja hier was ik bang voor.. TWEE HELE VERSCHILLENDE ADVIEZEN. Wat zou ik doen?

 

Ik heb het toen met mijn vriend erover gehad.. ben namelijk alleen gegaan naar beide consulten. En hij zei neem de vrouwelijke PC. En ik dacht WAT ? Vrouwelijke..

beide waren mannen? Ik durfde hem dus niet te vertellen dat ik 2 mannelijke PC's heb gesproken. En ik kan hem niet voorliegen.. dus ik dacht jeetje alsof ik niet genoeg aan me hoofd had. In december heb ik weer Velthuis kliniek gebeld en kreeg toen een vrouwelijke PC.. heb mijn contactpersoon verteld over de situatie van mijn vriend. Dat hij het niet wilt etc. Zij kon het wel begrijpen.. Dus ben weer op consult geweest maar dan een vrouwelijke PC zij adviseerde mij een 290cc Anatomische.. Ik heb het geaccepteerd, want volgens haar zou een rondere meer zichtbaar bij mij kunnen zijn .. omdat ik al druppelvormige borsten heb. Nou klonk wel logisch..

 

Kreeg een afspraak voor 13 maart.. Nou zit ik nog met een probleem.. want ik begon steeds vaker te googlen en kwam sites tegen die me echt bang maakten. En kwam met allemaal vragen terecht. Bij de laatste consult in Velthuis heb ik niet echt veel vragen gesteld omdat mijn dossier al bekend was daar en ik alle informatie al heb gekregen tijdens mijn allereerste consult.. Waar dus niks meer van over is gebleven in me koppie.

 

Ik heb me contactpersoon gebeld , en haar uitgelegd en gevraagd mag ik mijn vragen door mailen naar jou, dat jij ze dan weer aan mn PC kan geven. Ik hoefde niet perse nog een consult.. Toen ik eenmaal de vragen naar haar mailde stuk of 30 vond ze t verstandiger dat ik nog een keer langskom. Maar dat het heel moeilijk gaat omdat mijn PC alleen op de woensdagen er is. Dus dat zou ze me laten weten.. en nu wacht ik nog op antwoord hihi

 

Ja ik zei KORT verhaal maar dat werd iets meer dan verwacht. TIs super fijn als je alles uit je kan typen !

 

p.s. ik heb bewust de naam van mijn PC niet gegeven omdat ik bang ben dat ik niet zulk fijne berichten over haar zal horen.

En dat ik dan weer ga twijfelen !!!!!

 

Daisy

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten