woensdag 27 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

gedwongen verwijdering protheses

Hallo,

 

Ik heb 6-5 jaar geleden een borstvergroting ondergaan, van een A naar een C.

 

nooit last gehad buiten wat rimpelvorming ik had monobloc onder de spier. maar het resultaat was super.

 

Na mijn zwangerschap heb ik proberen borstvoeding te geven. Toen waren mijn borsten huge (dubbele F), was voor mij veel te groot. Stom idee bleek wat mij betreft wat ik heb alles gehad, van 4 borstonstekingen tot overmatige melkproductie (daarom waren mijn borsten zo groot). De vroedvrouw had er niets anders op gevonden dan enorm enorm enorm hard op mijn borsten te knijpen.  dat was zooooo pijnlijk niet normaal.  nadien is pas echt beginnen fout lopen. Mijn linkerborst was 2 keer zo groot als mijn rechterborst en er kwam geen melk meer uit. volledig ontstoken en rood en zeer zeer pijnlijk. ik bespaar jullie de details.

 

Soit, ik begon me erge zorgen te maken. na de nodige borstscannen etc. bleek dat er iets raars aan de hand was met mijn prothese. ze had een rare vorm. mijn gynecoloog dacht dat ze kapot was, maar na opnieuw scans bleek da toch niet zo te zijn.  De PC zei dat ze eruit moesten omdat hij dacht aan een infectie.  Er werd toen een staal genomen van het vocht (op de echo was er veel vocht te zien rond de prothese, daarom dachten ze eerst dat hij lek was en dat het kapsel het vocht op zijn plaats hield) maar dat bleek niet ontstoken.

 

ik had eerst beslist dat ze eruit moesten samen met de PC om dan nadien nieuwe te plaatsen, mijn afspraak stond al gereed,  maar ik zag ertegenop dat ik 6 maanden geen nieuwe zou mogen nemen.

 

na een routine controle bij mijn gyneco, de dag voor de operatie stond gepland, bleek de prothese dan toch niet lek en was de zwelling was minder.

 

Omdat ik toch al zo opzag tegen de operatie,  en de pijn toch minder was dan voorheen, dacht ik dat ik het hele verhaal maar wat zou uitstellen tot na mijn zwangerschappen (we willen nog kindjes) om dan nadein een wissel van protheses zou doen.

 

Nu, 6 maanden later, is de pijn heel erg, het kapsel is erger dan ooit en de linkerborst is nog steeds 2 x zo groot als de andere borst (voor heel dit verhaal had ik 2 perfect symetrische borsten).

 

Klaarblijkelijk stoot mijn lichaam de prothese nu af.

 

Ze moeten eruit, definitief....

 

Nu ben ik zo bang voor het resultaat...

 

Zal ik kleine mini hangborstjes krijgen?

 

Valt daar iets aan te doen?

 

ik wil niet verminkt zijn....

 

Ben ook bang voor de reactie van mijn man, want hij is altijd zo een fan geweest van mijn borstjes.

 

heeft iemand van jullie hier ervaring mee? hoe zien de borstjes eruit na verwijdering van de protheses? heeft iemand hier een goede ervaring mee....

 

alvast bedankt voor jullie reacties...

 

Bange pp.

 

 

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten