maandag 24 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen

Hallo allemaal,

 

Ik ben 29 jaar, klein en slank. Ik ben altijd tevreden geweest over mijn borsten, tot het afgelopen jaar, ik merkte dat mijn borsten gingen hangen en zelfs kleiner werden. Ik heb nu een b cupje.  Onlangs heb ik besloten om een bv te laten doen. Ben inmiddels in 2 klinieken geweest. Ik heb aangegeven dat ik een volle c wilde. De contour kliniek adviseerde mij anatomische prothesen, boven de spier, 400 cc, terwijl Diana Gabriels mij ronde prothesen adviseerde, dual plane en dan 300-350 cc. 

 

Ik weet nu echt niet voor welke vorm en techniek ik moet gaan.

 

Ik zie het liefst een natuurlijke borst.

 

Wat denken jullie?

 

Groetjes,

Angelique

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten