maandag 3 december 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum




feedamail.com Borstenforum
-Lise- : 18 december : dr. Stook : Albert Schweitzer Ziekenhuis : Dordrecht
Hallo meiden!!

Ik ben Lise, 25 jaar, en trotse moeder van 2 zoontjes van 3 en 1 jaar.
Nooit ben ik tevreden geweest met mijn borsten, behalve toen ik net begonnen was met borstvoeding geven. Ik had opeens tieten! haha Ik voelde me gelijk een heel stuk vrouwelijker.. heerlijk gevoel!
Maar helaas, nadat ik in totaal 2 jaar borstvoeding heb gegeven (allebei de kids ongeveer een jaar) blijft er niet veel over.. Ik voel me alsof ik dubbel zo oud ben, en dat gevoel ben ik zat!!
Gelukkig heb ik een hele lieve man die zegt dat het voor hem echt niet hoeft, hij me mooi zat vind (slijmbal ) maar hij me wel begrijpt.
En dus ga ik, vandaag over 3 weken (!), eindelijk mijn nieuwe mooie borsten krijgen! Can't wait!!

Ik heb eerst 2 consulten gehad bij dr. Holtzer in het Albert Schweitzer Ziekenhuis in Dordrecht, maar ik voelde me niet echt op m'n gemak bij hem. Ik had elke keer het idee dat ik zo snel mogelijk weer de deur uit gestuurd werd, en stom genoeg durfde ik daardoor niet eens mijn vragen te stellen...
Mijn zus werkt in dat ziekenhuis als operatieassistente, en zij kent daardoor alle chirurgen heel goed En zij adviseerde me eens een gesprekje te hebben met dr. Stook. And so I did!
Was een hele verademing! Hij is echt heel vriendelijk, professioneel, en ik voelde me op m'n gemak bij hem. Ik zei dat ik ongeveer een grote C, kleine D cup zou willen, en dr. Holtzer adviseerde 240 of 280 cc erin te laten zetten. Dat zat me niet echt lekker, klonk redelijk weinig, en dat klopte ook. Want een paar weken geleden ben ik gaan passen en waar ik op uit kwam, is ongeveer 350 cc! Wat een verschil!
Dus ik ben heel blij dat ik heb gekozen voor de andere chirurg Je moet er toch niet aan denken dat het nog steeds klein is na zo'n operatie!
Hoewel alles beter is dan wat ik nu heb, maar toch Ik ben trouwens 1.70 lang en weeg 57 kg. Maar m'n heupen zijn wat breder dan gemiddeld (sinds de bevallingen.. )..

Bij veel foto's van mensen hier ben ik zoooo jaloers! Echt zo mooi allemaal!! Ik dan echt niet wachten tot ik er zelf trots bij mag staan!
Oh en dan volgend jaar lente/zomer...!! Durf ik eindelijk weer eens in bikini!

Xxx
Read More »
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten