vrijdag 21 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Dilemma

Goedeavond Dames,

 

Op 19 november heb ik een prothese wissel ondergaan bij de Velthuis kliniek.

 

Ik ben niet tevreden over het resultaat. 

 

Ik zal mijn verhaal in het kort even uitleggen.

 

Ik had pip inplantaten rond 325cc  Achter de grote borstspier gesplaatst.

En droeg bijna altijd maatje 75D.

Bij het consult in de velthuis kliniek had ik aangegeven dat ik graag een cupmaat groter wilde.

Er was nu ook meer ruimte naar 2 zwangerschappen en borstvoeding dus dit was ook goed mogelijk.

450cc zou er geplaatst worden. Mentor rond medium profile, achter de spier.

 

 

Mijn omvang voor de operatie was 88cm.

 

Naar de operatie schrok ik al enorm ik dacht wie heeft mijn borsten verkleind, maar weet natuurlijk dat het nog veranderd. Na een paar dagen vond ik ze nog steeds erg klein, en ik was echt niet blij met resultaat. vrijdags gelijk met de kliniek gebeld en de situatie uitgelegd, kon maandags gelijk op gesprek komen.

 

Toen zeiden ze natuurlijk dat het nog veranderd maar dat ik nooit meer projectie zal krijgen, mijn omvang was toen 89cm. Dus maar 1cm meer dan voor de operatie.

Maar ik moest het toch afwachten tot 4 maart dan gingen ze verder kijken.

Waarom er zo weinig verschil in zat konden ze ook niet zeggen, ze zei het waren dezelfde soort protheses als wat ik had.

 

 

Inmiddels ben ik bijna 5 weken po, en heb inmiddels al weer een paar keer contact gehad met de kliniek omdat ik het echt niet mooi vind, ik heb veel plattere borsten gekregen dan ik had.

Inmiddels zit ik op 86cm omvang, gewoon dus al 2 cm minder dan voor de tijd.

 

Nu zeiden ze bij de Velthuis kliniek dat ze ook niet kunnen verklaren waarom dat zo is, het was inmiddels ook een hele andere prothese dan wat ik eerst had. (tegenstrijdig dus)

 

Ze willen mij dus wel heroperenen maar dat gaat mij dan 3000euro kosten.

Ik ben het dus daar niet mee eens. Ze hebben niet het gewenste en afgesproken resultaat bereikt.

Ze zeggen gewoon, haar borsten zijn mooi geworden en de pip inplantaten zijn vervangen.

 

Bij zijn bezig met Rechtsbijstand wat we hieraan kunnen doen.

Maar intussen, twijfel ik heel erg, voor 3000 euro kan ik ook naar een andere kliniek gaan?

Heb erg weinig vertrouwen meer.

 

Wordt het dan wel naar mijn wens?

 

Ik heb zelf al wel het een en andere bekeken wat ik graag zou willen en welke cc's.

 

Begin januari kan ik weer op gesprek komen daar en ik ben wel erg benieuwd wat ze mij dan aanraad.

 

Een s.o. aanvragen bij een andere pc?

 

Een heel lang verhaal geworden.

 

Wie heeft raad?

Read More »

LadyN: 4 maart 2013 : ACCZ kliniek : Bocholt

Hallo meiden!

 

Ik heb eindelijk de telefoon gepakt en een afspraak gemaakt

Op 4 maart 2013 word ik geopereerd in het ACCZ kliniek in Bocholt. Ik krijg nog het papierwerk thuisgestuurd, maar wou het graag gelijk met jullie delen. Van de gekkigheid weet ik niet eens meer de hoeveelheid CC ik ook alweer krijg Dacht 430. Ik heb 1.65, 55 kg, A75.

Ik ben superblij met deze beslissing en kan niet wachten!

 

Xx

 

N.

Read More »

Rand onder mn rechter borst

Hallo dames,

Ik kwam er vanmorgen achter dat ik een rand voel onder mn rechter borst...
Mijn litteken zit daar iets hoger dan de borstplooi en daaronder zag het er een beetje wit uit.
Toen ik eraan zat voelde ik heel duidelijk de rand van mijn implantaat.
Dit is rechts niet zo.

Vind het best griezelig en ben bang dat er iets mis is.
Ik ben 14 dagen po en heb de implantaten voor de spier gekregen.

Kan het zijn dat mn boob nog verder moet zakken en dat het dan weggaat?
Of zit de band van mn sportbh te strak en drukt er teveel tegenaan?

Ik hoop dat jullie me misschien wat wijzer kunnen maken!

Alvast bedankt!

X

Read More »

grote maten bhs bij H&M

Was ik eens aan het shoppen bij de H&M site,kom ik bhs tegen in mijn maat!

Dat wist ik niet van de H&M,dus ik wilde het jullie ook even melden,mocht je interesse hebben.

Ze hebben er niet veel,maar hou het dus in de gaten,op de site zijn de grote al uitverkocht,dus de link zal ik er niet bij plakken.

 

 

Read More »

Wat voor bh als je ene prothese lager zit dan de ander?

Voorlopig moet ik nog een maand de kliniekbh dragen, maar ik ben me al aan het afvragen wat voor soort bh ik daarna het beste kan dragen.

 

Het probleem: m'n linkerprothese zit een flink stuk lager dan m'n rechter. Een paar centimeter. Links heb ik geen borstplooi, rechts wel. Vraag me niet waarom ik er links geen één heb want ik heb geen flauw idee.. Ik vermoed dat de borst te laag zit juist doordat ik om wat voor reden dan ook geen borstplooi heb, want aan de bovenkant etc. valt het allemaal wel mee met verschil. Het wordt gecorrigeerd, maar pas over een half jaar.

 

Nu vind ik het verschil aan de onderkant (hoogteverschil qua waar de borst begint en wel/geen borstplooi) best wel groot en met strakke kleding zie je dat dus ook gewoon. Niet blij mee.. Ik vraag me dus af of er een bepaald soort bh is dat het verschil aan de onderkant en wel/geen borstplooi een beetje kan verhullen?

 

Het enige dat ik zelf kan verzinnen is dat een bh topje het misschien zou kunnen verhullen omdat die rand aan de onderkant wat verder doorloopt. Maar goed, als dat strak aansluit dan wordt er misschien nog steeds niks verhult?

 

Iemand een idee?

Read More »

Foto's borstverkleining...

Hallo wie kan me helpen? Ik wou de admin een bericht sturen, maar dit lukt niet. Voor alle veranderingen, vernieuwingen op de site had ik mijn foto's op publiek gezet. Nu staan ze in prive. Hoe kan ik ze allen tegelijk weer in Publiek zetten, zonder ze weer 1 voor 1 te moeten uploaden.

 

Bedankt alvast, Jantje

Read More »

Clinica Aesthetica groupon waardebon 19-12-'12

hoi meiden,
zag hem langskomen dus denk post hem even wie weet is er iemand die interesse heeft.

bij groupon kan je een waardebon bestellen ter waarde van €600,- voor maar €49,-
kan voor meerdere cosmetische ingrepen ingezet worden maar ook voor een BV enzo
hier de link;

http://www.groupon.nl/lp/X2M/index.php?dealid=14839145&nlp=&CID=NL_CRM_1_0_0_354&a=1646

groetjes tjikkie

 

Read More »

Vraag over borstband

Hey hey

 

Ik ben nu net 2 weken po maar moet mijn borstband nog 4 weken dragen.

Aan de kliniekbeha die ik meekreeg zit een borstband vast.  Het probleem is dat dit een zeer dikke borstband is (het zijn 2 dikke velcro's die over elkaar sluiten) en je ziet die dus door mijn winterkleding door.

 

Nu zag ik net in dit topic (http://www.borstenforum.com/index.php/topic/6014-dragen-van-de-band-drukband/page-1) dat Tietenpietje een heel dunne maar even efficiënte borstband heeft die ik zou kunnen dragen onder mijn sportbeha (tri action).

 

Weet iemand waar ik deze band kan vinden?

 

Veel liefs xx

Ssssst...

Read More »

Ervaringen/foto resultaten Dr Blecourt?

Beste leden,
Ik heb na een jaar wikken en wegen en hier veel gelezen en gezien te hebben besloten dat ik ongeveer begin maart  2013 voor een borstvergroting gaat bij dr blecourt in het vlietlandziekenhuis.
Nu zou ik graag  ervaringen en ook graag foto resultaten willen zien van dames die ook door hem geholpen Zijn .......ik heb nu bh maat b, Maar volgens de metingen van dr blecourt een a cup?
Hij adviseerde ongeveer 280cc eurosiliconen.
Aan gezien hij tijdens de operatie zelf pas echt bepaalt wat Erin gaat Ben ik best bang dat het straks te Klein word.
Ik weet dat hij voor natuurlijk gaat en ik ben vrij slank en Lang ......1,75 en 68 kg
Daarom zou ik graag resultaten van jullie zien, liefst rond dezelfde cupmaat en cc's (ook al pakt het bij iedereen anders uit)
Avast Bedankt
En ik kijk uit naar jullie reacties!
Lieve groetjes saaytje

Read More »

Gaatje...:-(

Gisterenavond geconstateerd dat ik een klein.. zo groot als een spelden knopje, gaatje op mijn litteken heb. Vanmorgen mijn pc op het spoednummer gebeld. Die gaf aan dat ik even langs moest komen want waarschijnlijk zal het een hechting zijn die niet oplost en welke dus verwijderd moet worden...

Ik moet hiervoor 2 uur rijden en er is morgen niemand die mee kan gaan.

Dus heb mijn eigen huisarts gebeld en ik moet daar 10 voor 10 zijn, ben benieuwd wat hij zegt.

 

Als hij aangeeft om toch langs mijn pc te gaan, zal ik morgen alleen richting belgie vertrekken. Ik maak me echt wel zorgen nu...snik...snik....

Read More »

Even voorstellen

Hallo allemaal,

 

Na veel wikken en wegen heb ik besloten een borstvergroting te ondergaan. Wat een uitvinding trouwens, het Borstenforum!

Het heeft me enorrm geholpen in m'n keuze (wat ik wel wil, maar ook wat ik niet wil)!

 

Ik heb drie consultgesprekken gehad, bij:

- Bergman te Bilthoven

- ACCZ te Utrecht

- Haaglanden Kliniek te Den Haag

 

Vooral bij de laatste had ik een enorm goed gevoel. De PC nam echt de tijd voor me, integenstelling tot de anderen!

We zijn uitgekomen op 350/375 cc Mentor boven de spier.

 

Ik heb uiteraard nog onwijs veel vragen en vind het enorm spannend.

Bijvoorbeeld:

- wie heeft ervaring bij de Haagland Kliniek?

- wie heeft ervering bij PC Renfren (dacht ik, de enige vrouwelijke pc daar)

- hoe groot is de kans dat het echt van die ballen worden boven de spier (de anderen stelden namelijk onder de spier of Dual Plane voor)

 

Op 29 januari a.s. is het zover.....SPANNEND!!

Read More »

Hoi!

Hallo,

Ik ben Melanie en ik ben not amused met de meisjes en dus wil ik me gaan verdiepen in de verschillende opties om hier wat aan te laten doen.

Read More »

een overbra

Nou,beetje prijzig voor zon lapje stof,en of t echt zou werken is mij de vraag.......

anders misschien we lekker als steuntje .

 

 

http://www.aftereden.nl/basics/615/overbra-in-wit

 

De overbra geeft extra push up. U draagt de overbra over je eigen beha en je borsten worden naar binnen geduwd voor extra push up effect. De overbra geeft stevigheid en is onzichtbaar onder je bovenkleding.
- Zorgt voor extra push up
- Dragen over eigen beha
- Zijpanden zijn naadloos

Read More »

Hoe lang na je bv kun je bh's gaan kopen?

Hoi!

 

Ik vroeg me af hoe lang je na je borstvergroting bh's kunt gaan kopen. Ik snap dat je de eerste 6 weken aan die sportbeha en die verdomde martelband vast zit, maar kun je daarna gewoon aan de shop? Ben zo bang dat ik de Bonnie B leegshop en dan na een paar weken alles wederom in de prullenbak moet gooien (dat heb ik tenslotte net gedaan ;-))

 

Alvast bedankt voor jullie reacties!

 

Liefs, Sanne

Read More »

Onderkant borst plat na borstlift zonder prothese

Hoi,

 

Wie heeft hiermee ervaring en kan mij gerust stellen ?

 

Ik heb nu precies 4 weken geleden een borstlift ondergaan zonder prothese.

Op zich redelijk tevreden met het resultaat.

Alleen zijn mijn borsten niet helemaal mooi rond.

Aan de onderkant van de borst is het als ware een beetje plat. Precies bij het "3-landen punt" van het litteken (ik heb een anker methode gehad).

 

Kan iemand mij vertellen of dit nog bij trekt ? Of dat het zo blijft.

 

Groetjes Nouelle

Read More »

Oplosbare hechtingen

Hallo iedereen..

Ik heb een vraagje ik maak me een beetje druk en hoop dat ik hier advies kan krijgen, ik heb al het hele forum doorgezocht.

Ik heb 10 dagen geleden een borstvergroting gehad, alles is goed verlopen.
De wonden zien er goed uit er zijn oplosbare hechtingen gebruikt. Maar bij de linkerborst voel ik een prikkerig gevoel en sinds 2 dagen zit er op het verbandje een mini beetje bloed. Het is echt maar een speldenpuntje en de borst is niet rood of iets.

Toch vraag ik me af of dit niet ook net als de andere borst helemaal gesloten moet zijn.

Wie heeft hier een antwoord op of ervaring mee??
Graaf ontvang ik een berichtje terug

Xx

Read More »

koud en rillerig van narcose? en vraag over prothesen

Lieve dames,

 

Mijn borsten zijn niet rood, en ik heb geen koorts. maar zo voelt het wel, ik loop te rillen van de kou, heb hoofdpijn en ontzettend buikpijn gehad vannacht. kan dit van de narcose zijn? de koude rillingen voel ik echt als kippevel door mijn hele lichaam heen gaan. ineens ben ik weer doodmoe, is dit een reactie op de implantaten of kan dit nog van de narcose komen?

 

verder ben ik net gaan kijken op mijn profiel van de prothesen, is er IEMAND die mij misschien kan vertellen waar ik naar toe zal gaan? ik kwam uit een 75b en hem profiel AMHMV 430, projectie e.d. staan gelijk aan 385 cc van een medium profiel, ik maak me nu zorgen dat ik straks alsnog kleintjes heb grrrr....

 

Verder hoop ik dat iemand mij gerust kan stellen en dat mijn lichaam niet aan het afstoten is? zoooooo koud....

Read More »

Weekdier

Hoi hoi,

 

Morgen is het een week geleden dat ik geopereerd ben. Ik zit alleen steeds maar terug te denken aan de operatiedag. Ik vond het allemaal zo bijzonder! Kan bijna niet geloven dat het alweer een week geleden is. Vorige week was ik deze dag nog behoorlijk zenuwachtig en druk met van alles in de weer en nu zit ik, voorzien van boobies, lekker achter de pc...

 

Ik heb last van een soort 'heimwee'-achtig gevoel en probeer alle ervaringen vast te houden. Komt denk ik ook omdat ik zo goed werd behandeld bij ACCZ. Ik vond iedereen zo heerlijk menselijk, lief en behulpzaam. Ik heb ook het idee dat ik dr. van Onselen wel zou kunnen zoenen, wat ben ik blij met die man!  Hahaha. En die anesthesist; ook zo geweldig! Zal z'n grapje nooit vergeten. Komt denk ik omdat je jezelf toch overgeeft aan iemand en dus een grote verantwoordelijkheid geeft. En daar komt nog bij dat ik er bepaald niet op m'n mooist heb bijgelegen daar...  En toch doet iedereen heerlijk normaal en word je niet als nummer behandeld. Zucht.....zit ik toch even te zwijmelen hier.

 

Herkent iemand dit of begin ik nu gestoord te worden? Ik had dit ook zo erg na mijn bevallingen; kreeg ik ineens zo'n band met de verloskundige, haha. (althans, dat vond ik zelf) Gelukkig slijt dit gevoel wel, maar op dit moment ben ik echt nog een weekdier.

 

Kus, Mus.

Read More »

Wat vragen voor de mensen met een borstvergroting..

Ik krijg over 4 dagen m'n nieuwe boobies,

maar nu vraag ik me af.. Wat deden jullie aan op de dag van de operatie?

Doe je dan normale kleding aan en neem je dan kleding mee voor na de operatie, of ga je gewoon erheen in gemakkelijke kleding?

En wat is handig om aan te doen na de operatie?

 

Ook: Wat namen jullie mee naar de operatie? Ik mag de dag zelf naar huis, maar moet ik denken aan tijdschriften meenemen of kom je daar niet aan toe?

 

En laatste vraagje: Ik moet zelf zorgen voor een sportbeha als na 1 week het verband eraf wordt gehaald.

De chirurg wilt het liefste een Triumph sportbeha, maar daar zijn verschillende soorten van.. Bijvoorbeeld de minst strakke: voor yoga ofzo, maar ook de enorme strakke voor paardrijden enzo.
Er zijn 4 categorieën, waarvan nr. 4 de strakste is. Welke zou ik kopen? Ik dacht eerst aan een nr 4, maar toen las ik dat ze wel nog moeten kunnen indalen, dus nu twijfel ik. Wat zouden jullie doen?

Ik vind het sowieso rot dat ik die dingen moet gaan kopen, want ik weet natuurlijk nog niet welke maat ik nodig ga hebben.. Dus dat wordt kaartjes eraan laten zitten denk ik..

 

Oh en wat voor pijnstilling kregen jullie na de operatie? Hielp het goed?

 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

 

Xxx Lise

Read More »

vrouw betrapt

Mja dit is niet echt humor eigenlijk,vind t maar eng!

Hoe verzin je t ook!

 

 

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3362307/2012/12/12/Vrouw-betrapt-met-cocaine-in-haar-borstimplantaten.dhtml

Read More »

Mello: 7 januari 2013 : Dr Frans Missotten : Heilig Hart : Leuven

Hallo iedereen,

 

Ik ben Mello, 27 jaar uit Leuven.

In juni mijn eerste consultatie gehad bij dr Missotten in Leuven, het gooooooed laten bezinken (en hier wat meegelezen) en dan toch de knoop doorgehakt: op 7 januari is het zo ver!

Ik besef het nog niet goed, ik denk dat dat pas gaat zijn wanneer ze mij komen halen voor de operatie.

 

Ik laat 330 cc tussen de borstspier zetten.

Ik weet momenteel niet goed welke maat ik heb: door een groot gewichtsverlies heb ik toch wel wat triestige borstjes gekregen. Lege zakjes in een kleine B cup.

 

Ik heb hier gelezen dat er een paar vrouwen niet op hun gemak waren bij Dr Missotten, ik begrijp dat nog wel. Hij is nu niet bepaald de hartelijkheid zelf Hij heeft mij ook niet echt raad gegeven over de maat, ik ben een beetje mollig nog dus heb ik gewoon een lege D gevuld met implants:330cc dus: wie heeft dat hier nog?

 

Ik heb een paar vraagjes: ik heb al een beetje grote tepels die enkel mooi zijn wanneer ze echt hard worden (wanneer ik super koud heb ofzo) -> worden de tepels groter door een borstvergroting?

Zijn er misschien ladies die mij hun foto's willen laten zien (die dus ook iets grotere tepels hebben)

 

Bij plaatsing tussen de borstpier (allee, das eerder onder zeker) kunt ge dan nog een push-up dragen? Of zit alles dan een beetje vast?

 

En dan de laatste: vrouwen die al een beetje hangborst hadden: corrigeert of verergert een BV dit?

 

Alvast superrrr bedankt voor jullie antwoord!

 

 

 

 

Read More »

Teleurgesteld....komt dit echt wel goed??

Hoi,

 

Afgelopen maandag heb ik m'n borstvergroting gehad. Ik heb 480 cc gekregen, dual plane, anatomische vorm. Maar als uitgangspunt had ik echt nul komma niks! Niet alleen plat met 2 tepels, maar zelfs deukjes hier en daar.

Tijdens het consult bij ACCZ heb ik maat 6 gepast (450 cc) en die was perfect. Een maat groter heb ik nog gepast maar die was echt te. De PC zei toen ook dat hij bij die maat niet meer zeker wist of het wel zou passen met m'n huid etc.

Uiteindelijk heb ik dus 480 cc gekregen en heb net voor het eerst gekeken voor ik ging douchen maar.........het valt me echt een beetje tegen. Had gedacht al veel meer te zien. Misschien stel ik me aan hoor en ik weet dat ik geduld moet hebben, maar ik dacht dat het toch al veel voller zou zijn! Van de zijkant zie je amper een welving en ik voel de hele druppel wel zitten, maar omdat ik ook een brede borstkas heb, verdeelt alles zich daarover en komt er nauwelijks wat naar voren!! Nog steeds steekt mijn buikomvang verder naar voren dan mijn boezem....

Ik word er echt sip van en probeer goede hoop te houden etc. maar voelt toch wel als een domper.

 

Kan iemand zeggen wat ik een beetje kan verwachten? Hoe lang duurt het voor je een beetje kan zien hoe het wordt en alles gaat zakken enzo?

 

Liefs van een angstig Musje.

Read More »

Operatie BV annuleren?

Hoi,

 

Ik heb volgende week de operatie voor mijn BV gepland staan!

Nu vraag ik me alleen af wat aanleidingen zijn waardoor de operatie niet door mag gaan.

Heb het idee dat ik een griepje onder de leden heb en vraag me af, stel dat het doorzet, of de operatie dan door kan gaan?

 

Bedankt voor jullie reactie alvast!

Read More »

Red1989 : 3 januari 2013 : Dr. Koopman : Bergman kliniek

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal waarschijnlijk vragen stellen waar de antwoorden al op zijn gegeven maar ik vind het fijn hier mijn verhaal kwijt te kunnen.

Mijn operatie staat gepland op 3 januari en ik ga waarschijnlijk voor 450 cc. Ik ben vrij breed gebouwd en heb nu een A. Ik ben heel benieuwd met welke cupmaat ik 450 cc kan vergelijken en of iemand hier ervaring mee heeft?

Ik word geopereerd door dokter Koopmann bij de Bergmann clinic iemand hier ervaring mee? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en tips!

Groetjes

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten