maandag 3 december 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum
voller
Hallo allemaal

ik zit al een tijdje mee te lezen en te kijken op het forum

heb zelf een maatje 42/44 en vind het jammer dat er eigenlijk alleen maar fotos staan van slanke dames.

mijn vraag is zijn er ook dames die wat voller zijn

en wat de ervaringen hiervan zijn

en eventueel fotos van een borstvergroting!  ik vind het erg lastig  om  mezelf te vergelijken met die mooie slanke lichamen
Read More »

Hallo allemaal
hoi,

lovebird :-) hier! ik heb 2 kindjes, een van 3 jaar en een van 7 maanden. Zelf ben ik 38 jaar oud.
Ik ben hier op zoek naar informatie over borstverkleining, aangezien ik zelf maat 75 F (ofzo) heb.
Ik weet niet eens meer wat mijn maat is, zo erg is het met mij hahaha.
Heb twee weken terug een gesprek gehad in MC Alkmaar en een aanvraag is verzonden naar mijn verzekering.
Nu was ik gister op zoek naar foto's van verkleiningen, maar ik heb ze niet kunnen vinden helaas! Kan iemand mij vertellen
heb ik niet goed gekeken of zijn ze er gewoon niet?
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met bvk in het ziekenhuis van Alkmaar?

groetjes,
LB
Read More »
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten