donderdag 27 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Willie Wonka 23 januari 2013 : Dr de Blécourt : Bergman kliniek Bilthoven

Hoi,

 

Al een tijdje lees ik mee op dit forum omdat ik meer informatie wilde over een borstverkleining. Sinds 15 jaar (misschien wel langer) denk ik al over een bvk. Eerst heb ik gewacht omdat ik mijn kinderen borstvoeding wilde geven. Dat heb ik bij allebei mijn kinderen gedaan. Maar daarna had ik steeds een excuus om het nog niet te doen. 

 

Inmiddels heb ik niet alleen pijnklachten in mijn onderrug maar ook in het midden van mijn rug en in mijn schouders. Daarom heb ik in oktober voor het eerst gesproken met mijn huisarts over een bvk. Gelukkig begreep zij me heel goed en gaf me net dat ene zetje wat ik nog nodig had.

Daarna is het allemaal in een stroomversnelling gekomen. Op 13 december ben ik bij Dr de Blécourt geweest en op 23 januari 2013 krijg ik mijn operatie.

 

Even kort voorstellen; ik ben 43 jaar, woon in Brabant, heb 2 kinderen en een lieve vriend en heb nu BH maat 85 G. Volgens de pc kom ik uit tussen C en D dus dat zullen we wel zien. Helaas was de sleutelgatmethode bij mij niet mogelijk dus krijg ik een operatie volgens de ankermethode.

 

Natuurlijk vind ik het heel erg spannend allemaal, maar sinds ik het aanvraagformulier op de website van Bergman heb ingevuld is er een zware last van mijn schouders gevallen. Ik ben zo blij dat ik de beslissing nu heb genomen. Dr. de Blécourt zei dat ik veel profijt zou gaan hebben van mijn operatie. Dat geloof ik ook echt wel.

 

Ik heb mijn informatie map inmiddels binnengekregen, dat ziet er allemaal netjes verzorgd uit. Begin januari heb ik nog een afspraak met de anasthesist en daarna kan het wachten beginnen. Gelukkig weet ik het nu ruim van tevoren en kan ik alle voorbereidingen goed plannen. Alle tips die ik hier op het forum gelezen heb kan ik daarbij goed gebruiken.

 

Ik ga jullie op de hoogte houden van die voorbereidingen en van mijn zenuwen ;-)

 

Groetjes,

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten