zondag 30 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Zonnebank: tape die geschikt is om littekens af te plakken?

Even anticiperend op weer eens heerlijk een paar keer onder de zonnebank.. Maar pas na 6 weken po..

 

Weet iemand een tape die geschikt is om littekens mee af te plakken?

 

Ik zie het niet zitten om een handdoek over m'n borsten heen te leggen, bh aanhouden zie ik ook niet echt zitten (strapless maybe..), en alleen sunblock smeren is niet genoeg weet ik uit ervaring.

 

Daarom vraag ik me af of iemand toevallig een tape weet die wel al het licht tegenhoudt? Ik heb vaak gelezen dat mensen daar tape voor gebruiken, maar ik heb nooit echt begrepen wat voor tape?

 

Ben echt toe aan een zonnebankie!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten