maandag 24 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Borstvergroting ondergaan vrijdag 21-12-2012 dolgelukkig

Hallo, ik ben afgelopen vrijdag geholpen en heb mijn borsten laten vergroten. Een spannende gebeurtenis. Operatie is goed verlopen, geen drains en na de operatie weinig last. Die avond veranderde dat nog wel maar het was te doen. Ik had gehoopt op een rustige start maar dat pakte anders uit. De ochtend na de po komen we beneden en was het aquarium lek. En hoe. Binnen no time liep het water er zo uit. Dochtertje en ik naar de buren toe en daar geschuild terwijl er mensen bij ons thuis de boel aan t redden waren. Daar zit je dan. De gehele dag door dus mensen over de vloer.......hel.

Echt rust heb ik vandaag pas gehad. 3 dagen na po, ik was helemaal op. De tape is er nu vanaf en ze zien er goed uit. De druk is wel ver weg maar niet volledig. Links nog wel een flinke bult bovenin en ik hoop dat die nog wel weg gaat. Heel vreemd om je nieuwe borsten te zien,.... En oma het aquarium wordt nu waarschijnlijk een palatarium. Later misschien nog meer info.....

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten