woensdag 26 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

25Maart2013

Ik heb de knoop doorgehakt tijdje terug al,maar dacht maak alvast dit topic aan.  Op 25maart heb ik m'n bv gepland. Bij dr v Onselen!
Het consult bij Diana vond ik veel minder prettig en heb dus gekozen voor Accz.

Ik heb gekozen voor 25maart omdat me zusje ook in de verpleging werkt en haa rooster was al klaar voor de komende maanden,maar voor het nieuwe Rooster kon ze nog vrij vragen. Dus zei komt me de 1e 3 weken helpen! Het komt mooi uit tussen de feestdagen zoals carnaval en Pinksteren/hemelvaart

Ik kijk er echt naar uit, ben blij dat het straks januari is dan klinkt het nog wat korter

Ik ga straks hier mijn operatieverslag etc bij houden.
En zal binnenkort als ik moed BB verzameld een foto erop zetten van nu..
Maar durf dat niet echt,de vorige x voelde ik e er niet goed bij en had ze weer verwijdert hahaha..

Fijne kerstdagen dames!!

Xx

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten