vrijdag 28 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

zie door de klinieken de borst niet meer...HELP

Hebben jullie dat ook dat je echt helemaal knettergek word van al het uitzoeken en de verschillende verhalen en prijzen die er zijn?

 

Ik dacht er goed aan te doen om me op diverse plaatsen te laten informeren en op consult te gaan.

NIET DUS!!!!

 

Ik zie echt door de bomen het bos niet meer.

 

Ik ben 36 en heb 4 kinderen, ik weeg ongeveer 54 kilo en ben 1.63 lang/klein hoe je het zeggen wil

 

Na de 4 kids moet ik uitkijken dat wanneer ik in de python zit ik mezelf geen blauw oog sla met mijn borsten.

 

Ik heb nu echt de knoop doorgehakt om een borstlift met implantaten te laten doen.

 

Ik ben bij de volgende pc op consult geweest:

 

Wellness kliniek (dr verdonck)

Kliniplast (dr Jo vanOorbeek)

Diana Gabriels (bij haarzelf en staat 8 jan dr Frans gepland)

 

Als je zoekt op Diana Gabriels word je niet vrolijk dus die valt denk ik af.

 

Bij de Wellness kliniek zou het een operatie worden die door zowel dr Verdonck als dr Damen (ieder 1 borst) gedaan zou worden...(iemand hier ervaring mee?...of kom ik dan met twee heeeel verschillende borsten terug thuis?)

 

Ik heb een hoop goede dingen gelezen hier over Dr De Meyere maar die krijg ik niet te pakken en de assistente dacht dat een borstlift met implantaat wel een breform zou zijn...hmmmmmm

Jammer dat ik hem zelf niet te pakken heb kunnen krijgen tot op heden.

 

Wat prijzen betreft komen Dr Lommen en Dr Blecourt weer goed uit maar ook daar niemand aanwezig voor informatie en weet niet of ze ook goed zijn.

 

Kortom ahhhhhhhhh...help mij

 

 

Groetjes Guppie

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten