maandag 3 december 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum




feedamail.com Borstenforum
Nieuw hier en even voorstellen
Hallo allemaal! Even wennen aan het posten in een forum en hopelijk in de juiste topic....

Ik loop al een jaar met de wens mijn borsten te laten vergroten, of liever gezegd weer wat meer volume te geven want op mijn leeftijd (47 jaar) en 3 zwangerschappen is dit volume ver te zoeken! Ik sport vrijwel dagelijks en doe trouw mijn buikspieroefeningen maar vollere borsten en een strakkere buik levert dit niet op. Na diverse klinieken te hebben bezocht, heb ik afgelopen vrijdag definitief voor Bergman, Den Haag gekozen. Dr. van Drunen gaat
bij mij op 4 maart 2013 (de eerst beschikbare maandag!) een BV en liposuctie uitvoeren. Ik heb zelf een grote cup C en heb gekozen voor 200 ml implantaten (200 ml. links en 250 ml. rechts, ongelijke borsten!). Waarschijnlijk zal ik nog wel veranderen voor 4 maart, hoor regelmatig dat vrouwen toch spijt hadden, geen maat groter te nemen. Implantaten komen op de spier.

Geweldig dat dit forum er is, hopelijk krijg ik meer inzicht in de behandeling, wat ik kan verwachten en waar ik rekening mee moet houden. En hopelijk
ga ik 4 maart vol vertrouwen de operatie in!
Read More »
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten