maandag 3 december 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum
advies zij slapen...
hey dames wie kan mij advies geven omtrend rugslapen??
Of beter gezegt...ZIJ slapen????


Slaap nu al 6 weken op mijn rug..Je zou zeggen dat je ondertussen gewend moet
zijn,maar niks is minder waar!!!! ...IK wordt er helemaal knetter van..

Iedere dag probeer ik op mijn zij te gaan liggen,maar dat trekt te zeer
en is zelfs nog pijnlijk
En onder tussen ben ik het zoooo MOE.. is niet leuk meer...

zelfs mijn man zegt tegen mij.. "heeft je niet goed gedaan die borstvergroting he"....
Oke logie's dat hij dat zegt...**ben onder tussen ook niet echt om te genieten**...

Ik verlang zoooo naar een goede nachtrust....Maar vooral naar..... op mijn zij LIGGEN..

Ps...ik heb het zelfs al met kussens geprobeerd...maar helaas....
OOOOOh hoe lang gaat dit nog duren???... graag ADVIES dames....
Read More »
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten