maandag 3 december 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum




feedamail.com Borstenforum
Voorstellen en BV gedaan door Dr Frans straten
Hallo,

Ik ben Marlissa, 27 jaar. En mama van 2 kids.
Ik had al eerder geschreven dat ik 12 nov een bv heb gehad.
Ik heb 450 cc mentor rechts en 425 cc mentor links achter de borstspier.
Ik was zelf eerst naar een Diana Gabriels geweest in Barendrecht.
Ik was gelijk tevreden daar. En ik had 2 weken later een afspraak met de arts zelf (Frans straten)
Ik was daar goed over te spreken. En eigenlijk werd mijn bv al naar 3 weken gedaan.
Ik vond het super snel gaan, had dat niet verwacht.
Maar ik werd op 12 nov om 10 uur verwacht in groesbeek, wat hij deed het liever in zijn eigen praktijk. Was wel ff een stukje rijden. Maar we waren er op tijd. Ik was er al om half 10. En om 11 uur zou het eigenlijk zover zijn, maar dat werd pas kwart voor 12. Vond dat toen wel lang duren. Maar ik was eindelijk zover. Weet nog eens Hoelaat ik naar de operatie kamer ging. Maar ik ik werd wakker om half 2. Ik het was allemaal goed gegaan. Maar wat een pijn toen ik wakker werd. Uit eindelijk mocht ik om half 4 naar me mannentje toe. Maar om half 6 mocht ik naar huis toe. Weer een lekker rit maar huis van andere half uur. Maar de dagen erna heb ik veel pijn gehad. Maar nu 15 dagen po. Moet ik zeggen, het gaat echt super nu.


Maar ik ben eigenlijk ook benieuwd of er ook andere meiden of vrouwen zijn geweest bij Diana Gabriels en bv hebben gehad van Dr Frans straten.

Groetjes Marlissa
Read More »
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten