maandag 3 december 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum




feedamail.com Borstenforum
even voorstellen
Hallo iedereen,


Ik ben dus Lesley 35 jaar en mama van 5 kids waarvan 2 sterretjes aan de hemel.

Ik ben van plan om een borstverkleining te laten doen bij Dokter Oelbrandt in Bornem. Heb al een eerste consultatie achter de rug en ik heb ook al een goedkeuring voor terugbetaling van de mutualiteit.

Ik zit echter met een paar vragen waar ik hier een antwoord hoop op te krijgen.

De verkleining zou op 1500 euro all in komen dus ook de nazorg. Vogens de dokter zou ik dit volledig terugkrijgen , maar ik heb hier mijn twijfels over , dus wie van jullie heeft er al een verkleining laten doen met terugbetaling en hoeveel kregen jullie terug.

Groetjes Lesley
Read More »
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten