maandag 24 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Welke bh of model bh om je boobs groter te maken

Hoi allemaal!!

Ja ik weet het..het klinkt misschien raar na net een bv gehad te hebben en ik ben ook echt suuuuper tevreden met m'n boobs maar ik ben dus op zoek naar bh's waarin je boobs het grootst lijken of groter maken.
Maar GEEN push-up want die mogen pas over een jaartje ;-)
Mijn bh maat is nu 75E dus best een flinke maat maar omdat ik een trechterborst heb (ribbenkast/borst loopt dan wat naar binnen) en een behoorlijk buikje vd zwangerschappen valt het in (winter)kleding niet goed genoeg op naar mijn zin qua projectie.

Dussss...heeft er iemand tips welk model of soort of merk ik het beste kan proberen? Of krijg je ze met push up echt alleen maar groter.

Alvast bedankt en fijne dagen allemaal!

Xxx

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten