vrijdag 28 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

ouarda88: 27 december 2012: Bcas Kliniek: Dr

Hallo dames,

 

2 jaar geleden zag ik dat wellneskliniek in Belgie een actie had. een borstvergroting voor €2000!!

ik ben op concult en gegaan en wilde meteen een afspraak maken voor die zelfde maand.

Ik moest eerst een aanbetaling doen van €500 en later hebben ze mij gebeld dat ik pas volgende maand terecht kon gaan.

Ik heb ze gezegd dat dit niet de bedoeling is aangezien ik die maand geen vakantie meer had!

Ondertussen .. ja ik weet stom van mij ging ik toen pas kijken wat de ervaringen waren met deze kliniek.

Ik kwam helaas heel veel slechte ervaringen tegen.

Ik belde ze terug en heb aangegeven dat ik het wilde annuleren en mijn geld terug wil dat was immers ook de afspraak toen ik die aanbetaling deed.ze hadden mijn gegarandeerd dat ik die maand geholpen kon worden.

2 dagen later werd ik weer gebeld dat operatie datum voor die maand toch geregeld kon worden.. maar ik wou niet meer had het afgezegd.

Ze had mij mooi ingepakt door de telefoon en voor ik het wist had k de afspraak bevestigd,
De operatie datum kwam steeds meer in de buurt en voelde me er echt NIET goed bij. De telefonisten zaten vol met standaard verkooppraatjes. Ik heb deze operatie afgezegd en helaas mijn aanbetaling NIET terug gekregen.

 

3 maanden geleden ben ik bevallen van een mooie jongen. ik had altijd al kleine borsten 75a/b maar na de stuwing zijn ze enorm gaan hangen. toen mijn melkproductie op was besloot ik een borstvergroting te doen. Bij de BCAS kliniek in Brussel Evere. Ondanksn de slechte ervaringen die ik las over deze man wilde ik toch zelf op consult gaan. Mijn gevoel was erg goed bij hem. Als ik tevereden was met het concult kon ik de volgende dag al terecht voor een operatie. Ik heb dat ook gedaan ben nu thuis en gister ben ik geopereerd.

250 cc achter de borstspier. ik wou meer maar volgens de pc was er gewoon geen plek meer. heb nu nog erg pijn en heb ze nog niet gezien maar heb er een goed gevoel over!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten