donderdag 27 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Help! Is dit kapselvorming?!

Hallo dames,

 

Ik heb op 11 December 2012 voor een 2de keer een borstvergroting gehad.Ik heb mijn implantaten laten wisselen voor Monobloc hydrogel.Dat is ongever 15 dagen geleden.Ze voelen nou hard aan en aan de zijkant zijn ze ribbelig.Kan het zo zijn dat ze in een kapselvorm zitten?Of kan het ook zijn dat ze nog hun plek moeten vinden.Ik heb op 3 januari een afspraak met de arts om mijn hechtigen te laten verwijderen en kan dan ook mijn vragen stellen.Maar tot dan maak ik mij wel enorm veel zorgen.

 

Heeft iemand hier ervaring mee?

 

Grtjes

Read More »

Help! Is dit kapselvorming?!

Hallo dames,

 

Ik heb op 11 December 2012 voor een 2de keer een borstvergroting gehad.Ik heb mijn implantaten laten wisselen voor Monobloc hydrogel.Dat is ongever 15 dagen geleden.Ze voelen nou hard aan en aan de zijkant zijn ze ribbelig.Kan het zo zijn dat ze in een kapselvorm zitten?Of kan het ook zijn dat ze nog hun plek moeten vinden.Ik heb op 3 januari een afspraak met de arts om mijn hechtigen te laten verwijderen en kan dan ook mijn vragen stellen.Maar tot dan maak ik mij wel enorm veel zorgen.

 

Heeft iemand hier ervaring mee?

 

Grtjes

Read More »

Help! Is dit kapselvorming?!

Hallo dames,

 

Ik heb op 11 December 2012 voor een 2de keer een borstvergroting gehad.Ik heb mijn implantaten laten wisselen voor Monobloc hydrogel.Dat is ongever 15 dagen geleden.Ze voelen nou hard aan en aan de zijkant zijn ze ribbelig.Kan het zo zijn dat ze in een kapselvorm zitten?Of kan het ook zijn dat ze nog hun plek moeten vinden.Ik heb op 3 januari een afspraak met de arts om mijn hechtigen te laten verwijderen en kan dan ook mijn vragen stellen.Maar tot dan maak ik mij wel enorm veel zorgen.

 

Heeft iemand hier ervaring mee?

 

Grtjes

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten