zondag 30 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Eng

Hoi lieve meiden,

 

ik ben een moeder van 2 kleine kindjes en ben 32 jaar. ik heb veel respect voor mijn borsten omdat ze hun dienst wel hebben bewezen. het eerste half jaar van hun leven hebben mijn 2 kindjes alleen maar mijn melk gedronken en ze groeiden er zoooo goed door. Maar mijn lieve borstjes zijn geen borsten meer en maken mij erg onzeker. 

Vroeger stonden jurkjes mooi omdat ik borsten had (ookal had ik toen ook al hulp van push-ups en kipfiletjes),

Tegenwoordig  voel ik me net een jongen met brede heupen, totaal niet vrouwelijk en als ik een jurk aantrek dan moet ik ook een blazer aantrekken.

Dan kan niemand van de zijkant zien dat ik geen tietjes meer heb.

Mijn man mag mij ook niet zien zonder bh. Als ik ga douchen doe ik de deur op slot zodat hij niet binnen kan komen en mijn borsten ziet.

Mijn borsten zijn tegenwoordig lege hangende zakken. Ik heb het tevergeefs geprobeerd met push-ups. Wat moet je omhoog pushen als je alleen maar huid hebt?

In de zomer als ik op het strand ben en een bikini aan heb, ben ik bang om te bukken omdat het overschot aan huid er zo uit kan floepen.

Ook zie je aan de bovenkant van de bikini de huid van mijn borsten helemaal gerimpeld omdat het alleen maar huid is dat tegen elkaar aan geduwd wordt.

In bed slaap ik ook altijd met een bh omdat ik bang ben dat mijn man mijn borsten anders ziet.

 

Kort om: ik ben dit zo erg zat en na jaren overwegen heb ik besloten om toch echt een borstvergroting + -lift te doen. Ik wil me weer mooi voelen in jurken en om eerlijk te zijn kan ik haast niet wachten om sexy mooi borsten te hebben en ze te showen in mooie strakke jurken!

Het idee dat er in mij gesneden wordt vind ik wel erg eng. Stel dat het fout gaat? Wat dan?

En hoe zit het met kapselvorming of lekkage?

Hadden jullie deze angsten niet?

 

Trouwens, ik denk er over om het te laten doen in de Bergkliniek in Bilthoven. Welke arts kan ik daarvoor het beste hebben?

Zijn er misschien meiden die geen goede ervaringen hadden met deze kliniek?

 

Alvast bedankt voor jullie tips, adviezen

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten