maandag 31 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Kikkertje: 17 december 2012: Arenborghoeve: Dr Visser

Hallo Dames,

Een tijdje geleden heb ik me al eens voorgesteld maar verder alleen mee gelezen en niks meer geplaatst. Dus zal ik me toch nog ff kort voorstellen. Mijn naam is kikkertje heb 3 kindjes en eigenlijk al sinds m'n 16 heb ik de wens om een BV te laten doen. Ik heb altijd een cup a gehad en dacht er ooit overheen te komen maar helaas het werd eigenlijk steeds erger om me niet vrouwelijk te voelen. Dus na 3 kindjes op de wereld gebracht te hebben heb ik eindelijk de stap genomen....

17 december was de grote dag, zenuwachtig kwam ik aan bij de arenborghoeve waar dr. Visser mij zou gaan helpen. Ik werd heel hartelijk ontvangen en mocht meteen mee naar de kamer waar ik m'n spullen neer mocht leggen. Hier kreeg ik een badjas aan en dr. Visser kwam even om de lijntjes te zetten. Nou ja in elk geval voor dat ik het wist lag ik al op de operatie tafel. Het enige wat ik me kan herinneren is dat ze het infuus prikte en zeiden dat ik even ging slapen. Daarna werd ik wakker op m'n kamertje had een sport bh aan, en wat ik kon zien zag er goed uit. Ik heb 375 cc dual plane gekregen. Na een half uurtje kon ik mijn vriend bellen om me te komen halen. In de tussen tijd heb ik een kopje thee en een broodje gekregen. Ik voelde me heel goed. Toen ik thuis kwam ben ik ook niet in bed gaan liggen maar gewoon lekker op de bank voor de tv.
Heb 3 dagen diclofenac genomen voor het slapen gaan en overdag paracetamol. Na een week had ik ook al geen paracetamol meer nodig. Heb eigenlijk heel weinig last gehad. Ik had me op het ergste voorbereid maar dit had ik echt niet verwacht. alleen in het begin had ik steeds koude rillingen en m'n borsten waren wat gespannen. Op dit moment heb ik alleen als ik net wakker ben dat ik wat steken heb in de zijkant van m'n borsten. Verder gaat het prima. Doe kleine huishoudelijke dingen, daar bedoel ik mee wat rondslingerende dingen opruimen. En was in de wasmachine doen, kids verzorgen. Alles waar getild op gerekt en gestrekt bij moet worden doet m'n vriend of m'n moeder.

Dus voor iedereen die er voor kiest om naar de arenborghoeve te gaan (al heb ik hier nog niet veel over gelezen) kan ik het echt alleen maar adviseren. Ben helemaal happy.

Gr. Kikkertje

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten