woensdag 26 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Nieuw

Hoi hoi Allemaal,

 

Allereerst fijne dagen.

 

Ik ben hier helemaal nieuw en nog erg aan het zoeken in de wegen die hier zijn.

Morgen heb ik een afspraak in de Wellness kliniek voor een consult.

Ik ben erg benieuwd, ben in Nederland al in het streekziekenhuis geweest en bij Diana Gabriels maar beide zullen het niet worden.

Bij het streekziekenhuis ben je echt een nummer en hebben ze niet eens tijd voor je en bij Diana Gabriels was het consult eigenlijk heel fijn maar toen ik op recensies ging zoeken ben ik daar op afgeknapt naast het feit dat ze geen monobloc hydrogel wil gebruiken en dat gevoelsmatig toch mijn voorkeur heeft.

 

Ik heb nog geen idee bij wie ik morgen een consult heb en of het überhaupt gelijk met een chirurg is (wat ik wel hoop) of met een intaker.

 

We zullen het morgen zien.

 

Gr Ik

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten