donderdag 27 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Help! Is dit kapselvorming?!

Beste Dames,

 

Op Dinsdag 11 Dcember 2012,ongeveer 2 weken geleden heb ik een 2de borstvergroting gehad.Ik heb siliconene implantaten laten vervangen door Monobloc hydrogel Implanaten.De eerste week waren mijn implantaten mooi en voelde ik niks raars.Nu voelen ze hard en onnatuurlijk aan.En aan de zijkant zijn ze ook ribbelig.Kan het zo zijn dat ze nog hun plekje moeten vinden?En dat ze van zelf los raken?Of zitten ze nu helemaal ingekapseld?Wie o wie heeft hier ervaring mee.Aub reageer als je hier wat van af weet.Ik ga met een slecht gevoel het jaar 2013 in Ik voelde mij na 5,5 jaar weer herboren toen ik de implantaten had verwisseld.Maar nu dit zie en voel komt alles weer terug naar boven.

 

Alvast bedankt!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten