maandag 3 december 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum
eventjes voorstellen en een paar vragen
hoihoiii
Eventjes voorstellen!
Ik ben nu al tijdje 17 en wil graag een bv. Ik ga nog na school opleiding verpleegkunde en binnenkort beginnen met stages. Iemand misschien ervaring met een baan in de zorg en een bv?? Ik ben 1,68, ben rond de 78 kilo. Ik draag 80 of 85A of B, dan lijkt het al wat meer. Ik denk dat ik zelf uitkom op een AA, maar ik ben nog nooit 80 of 85AA tegengekomen eigenlijk. Ik zag laatst zo'n bh voor kinderen in de winkel en toen was het wel even moeilijk om te zien dat die qua 'cup' wel goed zou passen.

17 is wel jong, maar ik ben er sinds mijn 14e toch wel al erg mee bezig. Ik ben volgens mij uitgegroeid dus denk niet dat er nog kans is dat er wat bijkomt.
Iemand misschien ervaring met een bv op jonge leeftijd?
Ik heb al veel rondgekeken en vooral bij
- linea aesthetica
- Kliniek beaucare
- global care clinic
- wellness kliniek

Volgens mij is global care clinic heel goed als ik zo rond kijk.
Ze zitten allemaal in België, maar daar zijn de prijzen gewoon veel beter. In Nederland heb ik nog niet echt iets gevonden wat een beetje betaalbaar voor mij is. Iemand misschien ook een kliniek hier in Nederland waar de prijzen een beetje zo zijn als in België? Kan het eigenlijk ook een probleem zijn, bijvoorbeeld met complicaties of gewoon tijdens herstel als je als Nederlander een bv in België laat doen? Ik kan hier eigenlijk niks over vinden.

Groetjess
Read More »
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten