vrijdag 28 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Sakina : 25 januari 2013 : Dr. Plovier : Beclinic

Hallo iedereen

 

Mijn naam is Sakina ben 27 jaar en werk in de zorg.Heb een dochtertje van 7.

Als jaren loop ik met het idee om mijn borsten te laten vergroten,heb nu een B cup.Nadat ik mijn relatie verbroken heb is de wens om mijn borsten te laten vergroten een beetje op de achtergrond geschoven daar ik ook een huis ect moest kopen...

 

Uiteindelijk eind augustus de knoop door gehakt,na heel veel gelezen te hebben op dit forum,bedankt daarvoor!!

Nu mag ik 25 januari naar dkt Plovier komenm,krijg een consult met aanvullend een operatie daar ik het anders niet kan plannen op mijn werk(werk nachtdiensten)

Ik heb toestemming van mijn leidinggevende om me de dag van de operatie ziek te melden,waardoor ik dus gewoon mijn salaris krijg.(ik was bang dat ik onbetaald verlof moest opnemen)

 

Ik hoop hier de komende weken nog veel te lezen,

 

Nu aftellen naar 25 januari...

 

Fijne jaarwisseling

 

groetjes Sakina

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten