maandag 3 december 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum
Eventjes voorstellen.
Hoi hoi,

Ik ben Sabrina en ben 22 jaar.

Ben altijd al klein van postuur geweest dus ook me borsten.
Maar na maten dat ik ouder word, wordt alles wel groter behalve me borsten, in het begin
dacht ik '' Nou dat komt wel '' maar nu ik 22 ben en ik nog steeds een kleine A heb voel ik me
echt onzeker. Ik vind mijn borsten gewoon iets vreselijks in vergelijking met mijn andere lichaamsdelen.
Ik durf niet meer te zwemmen of een diepe v-hals te dragen. Ik voel me gewoon totaal niet zelfverzekerd.

Gelukkig heb ik een goeie band met me ouders en kon ik hier gewoon over praten
Uiteindelijk na lange gesprekken wist ik dat ik een borstvergroting wilden en ze staan volledig achter mijn keus 
Maar.. nu nog een goed ziekenhuis vinden. Ik heb wel wat gehoord over het Albert Schweitzer ziekenhuis in Dordrecht.
Heeft iemand hier ervaring mee?


XX 
Read More »
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten