maandag 3 december 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum




feedamail.com Borstenforum
Beaucare niet eerlijk over foto's
Een tijdje terug ben ik op consult geweest bij dr. Vrambout bij beaucare ik Utrecht. Voor mij gevoel was het goed en ik heb op al mijn vagen antwoord gekregen. Een van mijn vragen was: 'Zijn de foto's op de site van de chirurgen die op dit moment bij jullie werkzaam zijn?'. Dr. Vrambout zei dat dit inderdaad het geval was en dan alle chirurgen al
Ongeveer 5 jaar bij ze werkzaam waren. Ik kan zelf de chirurg kiezen, ze zijn allemaal even goed.
Nu was ik alleen net op het internet aan het kijken, en niet 1 van de foto's zijn afkomstig van de chirurgen die er op dit moment werken?! De foto's van beaucare zijn namelijk stuk voor stuk afkomstig van dr plovier van beclinic.
Nu begin ik toch te twijfelen aan beaucare, waarom zullen ze die artsen 5 jaar werkzaam hebben in beaucare en niet 1 eigen foto? En hier ook nog over liegen...
Iemand hier een verklaring voor of wel goede ervaringen met deze kliniek?
Read More »
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten