zaterdag 22 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

3x operatie bv komt het goed? Heeft iemand ervaring met vasthechten aan ribben?

In het kort.... Jan. 2012 1e operatie bv. Pc adviseerde 385cc.
Ik wilde natuurlijke borsten, niet meer of minder en aan arts overgelaten hoe/wat.
Na operatie kon ik niet praten en moeilijk ademen...niet flauw doen...hoort erbij, MAAR na 3 maanden kon ik als ik op mijn rug lag nog niet zonder pijn omhoog, op zij liggen of zelfs rechterarm naar linkerschouder brengen. Protheses zaten tegen sleutelbeen, veel te hoog dus en had veel pijn. Ook was er een verschil tussen links en rechts van 1,5 cm.

April 2012 zijn de protheses lager en gelijk geplaatst ( maar ook dieper!) (ingetaped waar ik enorme blaren van kreeg mmar goed)na 2 weken gingen ze zakken en na een paar weken waren ze achterlangs de borstplooi gezakt....gevolg een prothese onder ipv achter mijn borst.
2x 2nd opinion gehad met maar een conclusie....de prothese omhoog duwen door de borstplooi vast te hechten aan de ribben. Gedaan door zelfde arts want bij andere arts zou het opnieuw geld kosten.

Deze operatie heb ik afgelopen dinsdag gehad, met helaas weer een enorme misser. Mbv een mes moest de pc ruimte maken bij de ribben en heeft hierbij het longvlies lekgeprikt met als gevolg een ingeklapte long... 2 dagen plat vd morfine op IC (en snee van 1,5 cm vd drain aan de zijkant van de borst)en een dag op de gewone afdeling en mocht toen gelukkig naar huis.
Hopend op 3x scheepsrecht.
Ik durfde deze ochtend pas te kijken naar het resultaat.....en schrok me rot!!!!
De borstplooi is helemaal naar binnengenaaid met deuken, net of de draden heel hard zijn aangetrokken.
IK VRAAG ME AF OF DIT GOEDKOMT??? Moet 2 Jan. Naar pc voor hechtingen/ controle en ivm feestdagen zijn ze er 2wk niet.

HEEFT ER IEMAND ERVARING MET VASTHECHTEN AAN RIBBEN, EN BIJBEHORENDE AANGETROKKEN WOND????
Komt dit goed?? Heb ipv druppel of ronde borsten nu horizontaal bijmekaar geknepen borsten. (Alsof er aan de boven en onderkant een plaat tegen drukt)

Hoop dat iemand mij gerust kan stellen dat zo'n wond bijtrekt???

Ps. Ik snap het woord geduld, maar na een jaar als dit met bijbehorende pijnen ( waar je overigens na 3 keer aan gewend raakt) hoop ik toch op een redelijk resultaat.
Heb het verhaal kort gehouden, ben pas na 15 jaar overwegen aan de operatie begonnen, op advies vd huisarts gewoon in het zkh, dus niet bij een kwakzalver ofzo)

Ben nu overigens 34 jaar

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten