zaterdag 29 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

pijn!!!

HELP, DAMES...

 

ben nu 2 dagen geopereerd... nu heb ik erg last van druk op mijn borst, het gevoel dat ik elk moment uit elkaar kan knapppen,

en dat mn sport bh veel ste strak zit het voelt els een beurse blauwe plek om de randen! ik kan nu alleen op mijn tenen lopen, en kan mijn armen niet in de lucht doen, gister voelde ik mij een stuk beter heeft iemand er ervaring mee???

 

 

Groetjes, Blondy

Read More »

pijn!!!

HELP, DAMES...

 

ben nu 2 dagen geopereerd... nu heb ik erg last van druk op mijn borst, het gevoel dat ik elk moment uit elkaar kan knapppen,

en dat mn sport bh veel ste strak zit het voelt els een beurse blauwe plek om de randen! ik kan nu alleen op mijn tenen lopen, en kan mijn armen niet in de lucht doen, gister voelde ik mij een stuk beter heeft iemand er ervaring mee???

 

 

Groetjes, Blondy

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten