donderdag 27 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Na jàren onzekerheid ga ik ervoor! Nu nog de grootte bepalen. HELP!

Hallo iedereen,

 

 

 

Mijn naam is Eline en zoals bij velen onder jullie ben ook ik al jàren onzeker/ongelukkig met mijn borsten.
Ik heb op zich geen lelijke borsten qua vorm maar ze zijn gewoon te weinig gevuld.
Dus ben ik altijd druk in de weer geweest met push up's, gevulde cups en van die kippenfilets


Nu ik 30 ben geworden (ik heb mezelf altijd voorgehouden dat als ik op mijn 30ste nog steeds complexen heb over mijn borsten, ik actie MAG ondernemen - streng voor mezelf ) heb ik mijn eerste consult achter de rug en mijn besluit is genomen. Ik ga ervoor!
Ondanks het schuldgevoel dat ik in een gezond lichaam laat snijden voor.. grotere borsten te hebben . Iets wat niet positief onthaald wordt binnen mijn familie/omgeving. "Borstvergrotingen zijn voor oppervlakkige mensen of diegene die er hun brood mee verdienen" - quote van mijn broer. Daarom dat het ook mijn grote geheim is. Ik zeg het tegen niemand. Behalve aan jullie. Een geweldige steun.

Plus ook het grote geldbedrag dat je neerlegt voor zoiets. En de complicaties dat het met zich kan meebrengen...

Maar alle nadelen wegen niet op tegen mijn verdriet en onzekerheid om dat mindere lichaamsdeel.
Dus ga ik ervoor.

Ergens eind juni zal ik de operatie plannen, komt me het beste uit qua werk/hulp.
Ik neem sowieso NATRELLE / ANATOMISCH / ACHTER DE SPIER maar ik twijfel tussen het aantal CC en ik hoop dat jullie me hier bij kunnen helpen.

My perfect boobies zijn een volle C en ik heb nu een 85A/B (grote / platte borsten, zo heb ik ze altijd omschreven)
Aangezien ik groot ben (1m80- 65kg /maat 36-38) en een brede(re) borstkas heb (dit valt niet zo op dr mijn lengte) vrees ik dat  280CC te weinig zal zijn. Maar dit is me wel aangeraden door de PC.
Ik ben dan weer bang dat 320CC gewoon te veel zal opvallen. Ik wil niet dat iemand het écht merkt.

Help!
Sweet ladies, wat zouden jullie doen? Iemand ervaring met dit?
THX

 

 

Eline




 

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten