dinsdag 25 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Steken en gevoelig

Dag,
Ik ben nu bijna zo'n 3 weken po.
Mijn R borst is de tepel gevoelig.. Maar niet overdreven.
Mijn L borst is de tepel uber gevoelig en de onderste helft van mijn borst (onder de tepel)
Als ik daar aan kom kan het zo'n stekkend gevoel hebben. Weet niet hoe te omschrijven..
Maar precies zo prikjes, maar niet zo pijnlijk eerder ambetant.

Is dit normaal? Zal dit langzaam wegtrekken?

Dank tessa.

Read More »

Hulp nodig voor keuze prothese en cc's

Hoiiii allemaal!

Ik heb vandaag de hele dag op het forum zitten lezen.
Ik heb dus een probleem nou meer dat ik bang ben om de verkeerde keuze te maken.

Ik heb dus al eerder een borstvergroting ondergaan.
Ik heb van mezelf helemaal geen borst. Je kan wel zeggen 2 erwten op een plank. Geen enkele bolling.
Ik heb nu een Nagor GFX 370 prothese 370cc achter de spier. Ik vind de maat erg klein. Ik zit op ongeveer 75c of 75b. Ook is mijn ene borst harder en vervormd dan mijn linker. Ben bij Medisch Centrum Waalre geweest voor een consult. Mijn pc zei dat dit met kapsel te maken heeft maar denkt ook te zien dat mijn borstspier is gescheurd. Dit is waarschijnlijk gebeurd door dat ik de dag van mijn operatie ben gevallen bij mijn bv.  Ik wou naar het toilet en helaas viel ik flauw en ving het personeel mij niet op.  
Mijn pc stelde voor een mentor moderate plus profile. Maar als ik kijk in de tabel lijkt dit niet veel verschil te maken. Hij zit te denken aan 475 cc. Ik denk door mijn breedte. Nu zag ik dat er van mentor ook een high profile is. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil absoluut geen torentjes als borsten en wil wel dat het er natuurlijk uitziet. Ook als ik op me rug lig wil ik wel ze mooi plat gaan zoals echte borsten. Ik zou graag een E cup willen.

Heeft iemand ervaring met de prothese en zo weinig borstweefsel als mij? Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten