maandag 3 december 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum
Sannepan: 6 dec: Dr. Kruppa: ACCZ: Bocholt
Nou Nou, daar gaan we dan...
Voor het eerst van mijn digitale leven op een forum...
Weet niet of ik het goed doe, maar het is in elk geval goed bedoelt ;-)

Even voorstellen:

Ik ben Sanne en op 6 december ga ik er voor! Na een hoop wikken en wegen uiteindelijk besloten een borstvergroting te gaan laten doen. Mega spannend!!!

Wat weetjes:

* Getrouwd
* 3 Kinderen
* wonende in Provincie Zuid-Holland
* Tussen de 25 en 30 jaar
* Beroep: ambtenaar
* Hobby's: Hardlopen, shoppen en reizen

Weetjes aangaande de borstvergroting:

* Recente maat: 75 A
* Prothese Anatomisch
* 380cc


Ik denk dat dat het wel een beetje was. Mochten jullie meer willen weten, dan hoor ik het wel ;-)

Groetjes, Sanne
Read More »
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten