woensdag 26 december 2012

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Eventjes voorstellen

Ben 32 jaar. 1m55 et 50kgs.

Operatie gehad 4 jaar volgende februarie in paris (320cc) komende van een hangende C naar een mooie D.

 

Spijtig genoeg aangezien mijn borsten al hangende waren voor de operatie zijn ze vlug terug bleginnen hangen.

(Il ben sinds de operatie ook wat gewicht kwijt en borsten zijn terug kleiner ook).

 

Ben in december 2011 bij Dr plovier geweest en die heeft mij gezegd dat een 'borstlift' en 'borstvegroting' nodig zou zijn.

Heb niet echt shcrik voor de borstvegroting maar wel voor de littekens van de borstlift.

 

Dr Plovier heeft mij gezegd dat die na 1 a 2 jaar zouden verdwijnen maar ik heb een zwarte huidskleur en dus daar wel schrik voor.

 

Ok hoop hier een antwoord te vinden en de operatie doen dinnen een maand of 3.

Read More »

Sauna

Na hoeveel tijd mag je weer naar de sauna?

Ik ben 18 dec geopereerd en ik wil graag rond 19 januari naar de sauna gaan.... :-) kan dit?

Read More »

Op de zij slapen

Na hoeveel tijd mag je weer op je zij slapen?
Ik draai nu in mijn slaap wel eens op mijn zij, maar ik word dan wakker omdat de proteses iets naar buiten staan, als je dan op de zij ligt duwen ze iets naar binnen.
Kan dit kwaad? Ik ben nu een 9 dagen po.

Ik verlang zo naar op mijn zij slapen :-(

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten