zaterdag 27 oktober 2012

26 Okt : Dr Posma Bergman Kliniek




26 Okt : Dr Posma Bergman Kliniek

Hoihoi  iedereen,

Ik heb vandaag mijn eerste consult gehad bij Dr. Posma. Ik was samen met mijn vriend ruim op tijd, toen dr posma ons kwam roepen. Ik had wel gelijk een goed gevoel bij dr posma, heel aardige man en zegt gewoon eerlijk hoe hij erover denkt. Hij vroeg wat hij voor mij kon betekenen en ik zei dat ik graag een borstvergroting wilde. Hij vroeg wat zaken over mijn gezondheid en toen mocht ik me uitkleden.

Nou toen kwam het minder leuke gedeelte. Nadat hij had gekeken zei hij dat ik een ernstige vorm van hypoplasie heb, oftwel een sterk onderontwikkeld borstweefsel. Hij begreep mijn verzoek volkomen, en gaf ook aan dat hij dit een medische indicatie vond. Daar schrok ik toch wel van. Ik had zoveel mooie foto's gezien van vrouwen met dezelfde borsten als die van mij, die naar een mooie volle C zijn gegaan. Maar dat zit er voor mij niet in.

Ik mocht toen gaan passen en het maximale wat ik kan krijgen komt waarschijnlijk uit op een B.  300CC dual plane high profile. Tijdens m'n operatie zal hij kijken met de pasprotheses of er wat meer bij kan, mits dat er wel mooi uit blijft zien natuurlijk.

Natuurlijk is een B ook heel mooi, en ben daar ook heel blij mee. Ik heb hier jaren naar uitgekeken dus aan de andere kant was ik toch een beetje teleurgesteld .

Liefs

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten