vrijdag 5 oktober 2012

Borstenforum




vraagjes over borstverkleining

hey , ik ben een vrouw van 37jaar en ben van plan om een borstverkleining te laten doen wegens nek en rugklachten door

Dr Heintz in Az Sint Lucas .

Zijn er hier nog dames die dit gedaan hebben en die hier over een woordje uitleg zouden willen geven . bv: hoe was het voor

de operatie , hoe was het direct na de operatie (pijn , gevoel , enz.... ) en hoe is het een paar maanden verder ? Alsook over

de financiele kant komt de ziekenkas er intussen na de goedkeuring en wat met hospitalisatieverzekering ik ben momenteel

aangesloten bij de cm hospitalisatieverzekering en daar kunnen ze niet vertellen voor de operatie of ze er al dan niet intussen

komen ?

Read More »

DRINGEND OPROEPJE aan cliënten van Mediconsult.

Hey lieve dames:-)

Ik heb net een heel stuk geschreven in mijn dagboekje hier "linkerborst moet opnieuw geopereerd worden" en ik heb een vriendelijk,doch dringend verzoek aan sommige van jullie misschien.

Mijn vriendin en ik zijn beiden geopereerd door dr de Boer van Mediconsult en het is bij mijn vriendin nog steeds niet goed.Bij mij is het zelfs medisch inmiddels.Ik moet nu met spoed een borst reconstructie ondergaan,krijg donor weefsel om het boeltje te redden voor het door de huid gaat scheuren.

Nu is het zo dat wij samen in ieder geval een rechtszaak gaan starten tegen ze.Een andere vriendin van me ook misschien,haar ken ik van ons forum.Morgen zitten we bij een letsel schade advocaat.

Mijn oproep aan sommige van jullie misschien:

Ben jij ook geopereerd door dr de Boer van Mediconsult?
En zijn er ook allerlei complicaties opgetreden of ben je absoluut niet tevreden met het resultaat?Heb jij ook zo het gevoel dat je net als ons,met een kluitje het riet in wordt gestuurd steeds? Wil jij het er eigenlijk ook niet bij laten zitten,maar kom je geen steek verder met ze?Heb je interesse om je samen met ons sterk te maken voor je recht?...Stuur mij dan een persoonlijk berichtje! Dan kunnen we gegevens en informatie uitwisselen en wie weet komt het dan allemaal alsnog op zijn pootjes terecht.

Xxxxxx liefs

Read More »

Verdoofd gevoel

Ik ben nu 10 weken po, als ik over de onderkant van mn borst wrijf voel ik sinds 2 dagen een verdoofd gevoel.
gewoon voel ik niet echt iets, maar als ik er over wrijf is het precies een verdoofd gevoel...

heeft er iemand dit ook gehad of herkend iemand dit??

groetjes

Read More »

Dit ben ik

Hallo allemaal,

Ik ben Paula, ik heb de laatste tijd zoveel gehoord over siliconen en borstvergrotingen, misschien wil ik dat ook wel,eens kijken wat jullie daar van vinden.


groetjes van Paula

Read More »

Snoepje : 26 november 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics Bilthoven

Hoooi meiden!

Het is nu definitief! Maandag 26 november word ik geopereerd! Ik krijg eindelijk boobies! Haha
Ik vind het nu wel spannend hoor! Wat moet ik op school zeggen en op werk?
Ik heb maandag nog een consult om de laatste dingen te vragen en nog een keer de proteses te passen om te kijken of ik 120 cc of 140 cc ga nemen.
Ik had nog een paar vragen
- Klopt het dat je oefeningen moet doen als je dual plane krijgt?
- heb je in het begin hulp nodig met aan en uitkleden of lukt dat zelfstandig?
- hoe lang moet je de kliniek bh aan
- ben je de eerste dagen na de operatie echt moe en niet lekker of voel je je wel goed en alleen last van de pijn?

xxxxxxxxxSnoepje

Read More »

dual plane schema met oefeningen

Hier een schema met oefeningen die je kunt starten voor je borstvergroting .De bedoeling zou zijn dat je dan minder pijn zou hebben met je herstel,alleen is het schema per persoon natuurlijk wel verschillend.
Krijg je een dual plane plaatsing dus even informeren bij je arts.
...Het schema komt van Axx.

http://www.borstenfo...elthuiskliniek/

Bijgevoegde Thumbnails

Read More »

Na 5 dagen feestje, lage sport bh?

Hey meiden

Morgen heb ik mijn operatie bij Dr Meyere kapsel verwijdering
Nu heb ik 5 dagen later een verjaardag van 2 vrienden waar ik dolgraag naar toe wil
Als ik me goed voel ga ik natuurlijk zeker maar nou komt het probleem die grote bh!!
Ik wilde de hema bh kopen omdat die niet zichtbaar is onder een topje maar ik kan alleen 80c vinden
Ik moet zeker 75d of 70e hebben maar die kan ik niet vinden
Ik heb meiden gezien die de hema bh hadden in 75d in welke plaats hebben jullie die gekocht?

Iemand anders een tip voor een lage maar stevige sport bh?

Liefs

Read More »

lho - oriëntatiefase dr. Nelissen,Global Care Clinic

Zo, eindelijk tijd om een eigen topic te starten, lees hier al even mee
Ik heb 2 jaar geleden een borstverkleining laten doen, aangezien er nu wel heel erg weinig overschiet van m'n borsten, ga ik aanstaande woensdag op consultatie bij dr Nelissen voor een borstvergroting. Ik zou graag naar een volle C/kleine D cup gaan..Ben eens benieuwd wat hij gaat zeggen als ik 'm zeg dat ik ze nu groter wil Ik ken de chirurg dus al van m'n vorige operatie en heb daarom ook voor hem gekozen..Ben heel tevreden van zijn werk (bij de bvk dan) en vind 'm erg bekwaam.
Ik hoop ergens midden december geopereerd te kunnen worden *fingers crossed*

Groetjes!

Read More »

Kimmyza : 11 oktober 2012 : Dr. Visser : Wellnesskliniek

Hoi

Ik ben 26 jaar en wil al enkele jaren een borstvergroting laten doen. Ik ben een aantal weken geleden op consultatie geweest bij dokter Visser in de Wellnesskliniek in Genk. Het gesprek is super goed meegevallen en ik heb besloten om mij in Genk te laten opereren. Op 11 oktober ben ik aan de beurt, SPANNEND!!!!! Ik ga van A75 naar D75 met 380cc aan elke kant.
Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat en mijn vriend nog meer!!
Ik heb wel nog enkele vragen voor de ervaringsdeskundigen onder jullie.
Krijg je na je operatie ziekteverlof voorgeschreven?
De implantaten worden bij mij voor de borstspier geplaatst met klieven van de borstspier, hoe lang duurt het voor je weer normaal je armen kan opheffen? Momenteel schieten er mij geen vragen meer te binnen.

Ik kijk er alvast naar uit om jullie reacties te ontvangen!!!

Grts Kimmyza

Read More »

Iemand ervaring met Drains verwijderen

Hoi hoi,

Heeft er iemand toevallig ervaring met drains verwijderen?
Ikzelf word al misselijk bij de gedachte. 27 september geholpen, prothesewissel. Drains zouden de volgende dag eruit mogen. Maar had meer dan de 30 ml erbij in 24 uur. Gister tot vandaag 50ml erbij. Dus nog een dagje wachten.
Maar ik ben als de dood voor die dingen te laten verwijderen. Aan de borsten zelf heb ik weinig last. De drains zijn vervelender!

Read More »

miss titty :16 Oktober 2012 : dr. Nio : Parkkliniek

Beste allemaal,

16 oktober is het zover: Mijn wissel ! Heb een beetje kapselvorming na 14 jaar. McGhan Anatomisch 245 CC voor de spier gaat eruit(bedankt voor alles) en wordt vervangen door Eurosilicone rond dual-plane 315 CC bij Dr NIo in de Parkkliniek.

Vind het zo spanned! Had gehoopt op anatomisch maar vanwege mogelijke draaien wil hij rond. Het laatste wat ik wil is ronde ballen,dat heb ik nu namelijk. Wil aan de bovenkant weinig vulling,hoop zo dat het mooi wordt...

Heeft iemand een BV in de Veltuiskliniek gedaan? Daar geven ze oefeningen mee om de pijn aan je borstspier te minimaliseren. Heeft iemand deze oefeningen?

Alle tips en opmerkingen zijn welkom, beetje bang voor de pijn met dual-plane(ben  niet zo'n held

Groetjes, Miss Titty

Read More »

Nieuw hier

Hallo allemaal,

Ben nieuw hier. Ik ben me aan het oriënteren om al dan niet een borstvergroting te laten doen.
Heb 2 kinderen en ze hebben allebei borstvoeding gehad. Sindsdien ben ik van een 75A naar een 75 AA gegaan. Een A'tje kon ik nog mee leven maar nu wordt het me toch te veel = te weinig.
Ik hoop hier veel informatie op te doen, reacties en ervaringen te lezen en natuurlijk antwoorden te krijgen als ik evt. een vraag plaats. Maar dat zal vast wel lukken als ik het zo lees!

Read More »

Demis346 : 25 oktober 2012 : Dr. Plovier : Beclinic

18 September ben ik bij dr.Plovier geweest voor een consult.
(wel even 3 en half uur heen rijden, maar ja....)
het consult was goed, de vragen die ik had opgeschreven werden door hem al beantwoordt tijdens zijn inleidingsgesprek.
het consult voelde overigens goed aan en ik heb volledig vertouwen in dr. Plovier.

ik heb nu een lege 75B en wil graag naar een D toe .
dr.plovier stelde voor om ronde implantaten van 400cc te gaan gebruiken.... maar hij zei erbij dat als hij eenmaal met de operatie bezig is dat er eventueel ook wat meer cc's geplaatst zouden kunnen gaan worden, indien dat mogelijk is.
we zullen dus wel zien....

nog 4 weken wachten dus , ik vind het best spannend hoor.

Read More »

Eerste consult!dokter Maas in de Bergman Clinic

Hoooi Meiden!

Gisteravond heb ik mijn eerste consult gehad bij dokter Maas in de Bergman Clinic, hele aardige man trouwens!
Hij raadde mij 220 cc of 190 cc maar ik denk dat ik voor de 220 cc ga. Ik heb nu een kleine 70A.
Ik ben helemaal blij! Ik hoop dat ik nog voor eind januari geopereerd kan worden. Ik moet het alleen nog tegen mijn vader vertellen daar zie ik wel tegenop. Maar ik hoop daarna snel een datum te kunnen plannen voor de operatie!

xxxSnoepje

Read More »

Tjipjes : 13 december 2012 : Dr Katarina Segers : : UZ : Leuven

Hallo!

Ik ben 33 jaar, mama van een kleine meid van 2.
Na mijn bevalling bleek er bijna niets meer over van mijn grote trots, mijn borsten... Dat ik heb besloten om een borstvergroting te ondergaan. Ik kreeg vroeger constant complimenten over mijn borsten, ik heb zelfs regelmatig de vraag gekregen of ik silliconen had :-) ik heb zelfs 2 vrouwen die mij vroegen om een foto om mee naar de chirurg te stappen! En nu... Een leeggelopen C-cup. Ik heb lang getwijfeld maar ik ga ervoor! Alleen nog de cc kiezen, maar hoe doe je dat in godsnaam...

Read More »

keizersnede..?

Haaai

Heb een vraag: kun je tegenwoordig kiezen voor een keizersnede ipv normale bevalling?
Iemand hier die een keizersnede heeft gehad?

kuskus

Read More »

even voorstellen

Hallo, ik ben Berna, 61 jaar jong. Ik heb al 37 jaar implantaten daar ik van nature geen borstgroei had. Eenmaal, in 1992 heb ik vervangende inplantaten gekregen.
Nu wil ik ze laten verwijderen want ik heb er last van, ze zijn hard en pijnlijk. Graag zou ik mensen spreken die een explantatie hebben ondergaan en hun ervaringen daarmee.

Read More »

Zonnebank

Hey,

Hoe lang zou je moeten wachten om onder de zonnebank te gaan na borstvergroting??
Met de littekens wel bedekt natuurlijk :-)

groetjes

Read More »

Lianne79 : 24 september 2012 : Dr. van Selms : SLAZ

Op aanraden van mijn plastisch chirurg heb ik deze site al weleens eerder bekeken. Ik zat toen nog erg in twijfel over het wel of niet laten uitvoeren van een borstvergroting. Ik kwam hier zoveel informatie tegen, dat ik het me eigenlijk niet echt hielp. De keuze moest uit mezelf komen, een wens die ik zelf wel/niet voelde. Ondanks de risico's, waarvan je van tevoren niet weet of die voor jou van toepassing gaan zijn. Het leven is nou eenmaal niet risicoloos.
Ik heb dus geprobeerd de keuze met mijn hart te maken, in plaats van alle vorens en tegens af te blijven wegen.
Afgelopen maandag ben ik geopereerd door dr van Selms in het Lucas Andreas ziekenhuis in Amsterdam. Uiteindelijk heeft hij 255 cc (natrelle, rond) dual plane geplaatst. Hopelijk wordt mijn kleine Acup straks een goede Bcup. Ik ben nu aan het herstellen, en ik merk al dat ik geduldig moet zijn. Dat valt niet mee, moet ik zeggen. Hopelijk gaat het in de loop van de dagen steeds beter.

Read More »

borstvergroting

Hallo ik ben 22 jaar en ben nu al een tijdje aan het nadenken over borstvergroting. Zou me zoveelll beter voelen!!! Dan wou ik ook liefst naar de wellness kliniek gaan omdat het wel kort bij is van waar ik woon. maar ik heb nog geen afspraak, ik wil eerst tegoei weten wat de ervaringen zijn. Ik weet niet goed welke dokters goed zijn en vriendelijk.. Iemand die kan helpen?? Zijn er misschien ook ervaringen met andere klinieken ofzo.. Weet nog niet echt goed hoe en wat.. Pleasee helpp!!!

Read More »

Vke : 27 september 2012 : dr Darius : BCAS : Brussel

Hoi

Ik ben een mama van drie schatten van kinderen.In het dagelijks leven ben ik heel vaak thuis.
Waar ik mij dan ook voornamelijk bezig hou met het huishouden.Ik werk met de nacht wat mij overdag weer veel vrije tijd geeft.
Zo nu en dan ga ik graag iets drinken met vriendinnen.Waarom ik hier lid ben geworden is omdat ik donderdag een BV ga ondergaan :-).Eindelijk na zoveel jaar wikken en wegen dan toch de stap gezet.
Groetjes

Read More »

Soja, venkelthee, fenegriek en sesamzaadjes

hallo ladies!

Ik ben redelijk nieuw hier. 't is te zeggen, ik ben een tijdje geleden een komen piepen en kom nu terug! ;-)

Ik ben al jaren ongelukkig over mijn borsten. Ik heb nooit veel gehad en als tiener durfden de jongens erom lachen. Nu ben ik 27, ben getrouwd en heb 2 zonen. Alles dus om gelukkig te zijn... alleen die boobs storen me dus...

Ik heb nu een 80A, overlaatst een 75B kunnen kopen, maar dat moet een kleine maat geweest zijn! Hoe langer hoe meer begin ik er ook over praten met mijn man. Hij zegt dat ik het zeker niet voor hem moet doen, maar dat hij wil dat ik gelukkig ben. Nu ben ik er zelf nog niet uit of ik er een operatie voor over heb. Vooral het snijden in een gezond lichaam  boezemt me angst in. Daarom ook dat ik lipofilling overweeg, alleen die prijs he...

Nu ben ik wat natuurlijke middeltjes aan het proberen. Ik eet 1 à 2 koffielepels sesamzaad per dag, 1 à 2 venkelthee (maak ik zelf met venkelzaadjes en wat fenegriekzaad) en sinds gisteren begonnen met sojamelk drinken. Ik weet dat het evengoed fabeltjes kunnen zijn... maar onder het moto: baat het niet dan schaad het niet, probeer ik het gewoon.

Zijn er mensen die dit ooit probeerden en die wel of geen verschil zagen?

Ik wil het op z'n minst een kans geven!

alvast bedankt voor jullie reactie!

Read More »

Sonia : 19 September 2012 : Dr. Kruppa : OLVG Amsterdam

Hallo allemaal!

Ik wil me graag voorstellen om mijn ervaring met de BVK met jullie te delen en zo in contact met jullie te komen. En misschien hebben jullie nog tips voor me

Mijn naam is Sonia, 42 jaar, 1,68 cm, 68 kg en cup D/E, afhankelijk van het merk. Na jaren rond te hebben gelopen met de gedachte van een BVK heb ik de knoop uiteindelijk doorgehakt: vier dagen geleden onderging ik een bortsverkleiningsoperatie in Amsterdam. De anker techniek is bij me toegepast en van beide borsten is 230 g. weggehaald. De PC zegt dat mijn cup een volle C is geworden, wat ik in principe goed vind!

De operatie duurde 2 uur en het is opzicht goed verlopen. Ik ging de OK om 7.30 uur in en rond 11.30 uur werd ik wakker en teruggebracht naar de kamer waar ik onder toezicht zou gaan overnachten. Ik had een strakke band rondom mijn borsten en taille en het zag er wat kleiner uit   Ik voelde geen pijn, ik was erg moe maar ik kon wel wat drinken en magere yogurt eten. Aan het eind van de middag begon mijn lichaam te protesteren over de narcose: vreselijke hoofdpijn en misselijkheid. Mijn maag tolereerde niks (alles ging eruit) en de hoofdpijn bleef doorgaan. Die eerste nacht heb ik nauwelijks geslapen.

Toen de PC de ochtend daarop rond 9 uur langs kwam, had ik nog hoofdpijn en was uitgeput. Toen besloot de PC gelukkig dat ik nog een nacht in het ziekenhuis mocht verblijven om aan te sterken. De PC heeft ook de wonden gecontroleerd en was zeer tevreden: er was geen lekkage! De verbanden werden vervangen en de strakke band ging weer dicht. Maar toen zag ik voor het eerst mijn borsten! Ze zijn kleiner en een beetje opgezwollen en de wonden zien er een beetje eng uit!

De dag na de operatie was ik nog aan het infuus omdat ik geen orale vloeistof kon nemen. Ik kreeg in de ochtend een zetpil en rond 14.00 uur was eindelijk de hoofdpijn weg en daarmee ook het infuus. Ik moest wel veel water drinken en opstaan om naar de toilet te gaan. Dat was moeilijk maar wel goed om tromboses te voorkomen. Die tweede dag na de operatie heb ik wel voorzichtig kunnen eten, voldoende vloeistof kunnen drinken en redelijk goed kunnen slapen. Pijn was er niet maar af en toe kreeg ik kleine steken in de borsten die snel weer weg gingen.

De derde dag rondom 9 uur s'ochtends kwam weer de PC langs.  Mijn borsten werden weer gecontroleerd en hij was steeds tevreden met het proces. Verbanden waren niet meer nodig onder de strake band. Ik mocht die ochtend naar huis gaan! Over een week wordt ik door de PC verwacht voor een controle.

Ik zit nu drie dagen thuis en mijn vriend vertroettelt me Ik heb medicatie om de pijn te bestrijden ook wanneer ik geen pijn voel. Ik beweeg niet zoveel en als ik loop doe ik het heel rustig aan en houd mijn borsten vast met mijn handen. Ik zal de komende 2 weken thuis zitten en niet werken. Vandaag heb ik de wonden gecontroleerd en ik vind ze erg... Maar met geduld hoop ik dat ze snel genezen (ben ook citroen thee aan het drinken).  Ik overweeg die strakke band die ik draag te vervangen door een goede sport-BH zonder beugel (dat mag van de PC). Hebben jullie misschien tips hierover voor me? merken, winkels. Ik durf nog niet naar een winkel BH's te gaan passen. De wonden zijn nog te kwetsbaar en ik wil geen risico's lopen.

Het is een lang verhaal geworden maar ik hoop dat iemand aan deze informatie iets heeft. Heb je vragen of een tip voor me? Schrijf maar! Ik zou het erg leuk vinden

Hartelijke groeten
Sonia

Read More »

Soja, venkelthee, fenegriek en sesamzaadjes

hallo ladies!

Ik ben redelijk nieuw hier. 't is te zeggen, ik ben een tijdje geleden een komen piepen en kom nu terug! ;-)

Ik ben al jaren ongelukkig over mijn borsten. Ik heb nooit veel gehad en als tiener durfden de jongens erom lachen. Nu ben ik 27, ben getrouwd en heb 2 zonen. Alles dus om gelukkig te zijn... alleen die boobs storen me dus...

Ik heb nu een 80A, overlaatst een 75B kunnen kopen, maar dat moet een kleine maat geweest zijn! Hoe langer hoe meer begin ik er ook over praten met mijn man. Hij zegt dat ik het zeker niet voor hem moet doen, maar dat hij wil dat ik gelukkig ben. Nu ben ik er zelf nog niet uit of ik er een operatie voor over heb. Vooral het snijden in een gezond lichaam  boezemt me angst in. Daarom ook dat ik lipofilling overweeg, alleen die prijs he...

Nu ben ik wat natuurlijke middeltjes aan het proberen. Ik eet 1 à 2 koffielepels sesamzaad per dag, 1 à 2 venkelthee (maak ik zelf met venkelzaadjes en wat fenegriekzaad) en sinds gisteren begonnen met sojamelk drinken. Ik weet dat het evengoed fabeltjes kunnen zijn... maar onder het moto: baat het niet dan schaad het niet, probeer ik het gewoon.

Zijn er mensen die dit ooit probeerden en die wel of geen verschil zagen?

Ik wil het op z'n minst een kans geven!

alvast bedankt voor jullie reactie!

Read More »

Even voorstellen: rooie2

Hai ik ben jolan 39 jaarheb verleden jaar een vergroting gehad,  maar omdat mijn borsten nog hangen ......ja baal ik behoorlijk van krijg ik alsnog aanstaande di een lifting ....ben zo benieuwd hoe het gaat worden. Vind het spannend, maar laat het maar over me ....heenkomen.hoop graag ervaringen nog mee te krijgen ....

Read More »



Geen opmerkingen:

Een reactie posten