donderdag 25 oktober 2012

Eindelijk even voorstellen!




Eindelijk even voorstellen!

Hooooiii allemaal!

Nou het is eindelijk dan zover, mn internet is aangeloten dus ik kan me eindelijk voorstellen.
Kon al wel maar ik wilde niet het hele verhaal tikke op mn aaifoon .
Duurt zo lang!

Ik woon in roterdam alweer een aantal jaar en ben vorige week 30 geworden.
De gevreesde 3 0 is toch gekomen.
Moet zeggen voel dr niks van, en er wordt nog steeds om legetimatie gevraagd dus het zal allemaal wel meevalle met de rimpels

Ik ben via een vriendin op dit forum terecht gekomen. En dat was de BEST TIP EVER!!!
Ik heb al aardig kunnen rondneuzen op mn telefoon, ik wil zelf een borstlift (enkel tepel plus wat extra huid) en proteses.
Ben al bij Dr Lommen, Bergman geweest maar lees zoveel goede verhalen over Dr De Meyere, Artemedis.
Dat ik daar ook mijn lichtje op ga laten schijnen, ik wacht op mijn terugbelafspraak voor meer info!
Het liefts wil ik in november nog de operatie zodat ik niet kreupel op bed lig et de feestdagen.

Het aantal cc vind ik erg lastig, ik heb nu 70 D slap, door veel gewicht verlies van een jaar of 15 geleden alweer.
(zie je ik word toch oud hihihi)
Dr Lommen stelden 280 cc of 300 cc voor.
Het is erg moeilijk voor te stellen hoe dat eruit ziet, in het echt, ik kan me immers geen volle borst meer heugen.
Bij het passen dacht ik wel van zooo, das niet voor de poes!
Maar heb ze liever te groot dan te klein!

Mochten jullie nog meer tips hebben, naar aanleiding van mijn verhaal, of er zelf geholpen zijn, alle info is welkom!

Ps: foto's van nu heb ik nog niet, komt nog wel!


XxX Pop

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten