vrijdag 19 oktober 2012

Borstenforum




Alweer 3 weken geleden

Vandaag al weer 3 weken geleden dat ik bvk heb gehad, vandaag ook voor het eerst op dit forum, gewoon nieuwsgierig naar anderen hun verhaal hoe het iemand anders vergaat na de operatie. Volgende week ga ik weer voor halve dagen werken ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen...

Read More »

Beau Care vs Be Clinic

Hey ladies!

Ik heb al enkele positieve dingen gelezen hier over Dr. Plovier. Heb de gisteren een mailtje gestuurd en mag 29 oktober al op consultatie!

Maar wat ik dus wou vragen. Opereert Dr. Plovier ook in Beau Care. Want die mevrouw antwoorde maar heel vaag op mijn mail toen ik haar
die vraag stelde.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vroeg:

Beste,

Ik wil nog even zeker zijn, mijn consultatiegesprek aanstaande vrijdag is toch met Dr. Plovier of vergis ik mij?

Mvg


Haar antwoord:


Beste,


Consultatie is met doket Vrambout.

Op de dag van je operatie heb je een tweede consultatie met de behandelende chirurg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik weet niet of het aan mij ligt maar dit is toch zeer onduidelijk?

Dus weet iemand hier misschien het antwoord op mijn vraag?

Groetjes!

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten