vrijdag 19 oktober 2012

Hoi Stel me even voor...




Hoi Stel me even voor...

Dag dames,

Ik ben een jongevrouw van 30 jaar en heb een dochter van bijna 2.
Voor me zwangerschap had ik een volle D, en nu lijken het wel 2 theezakjes en een kleine b.
Ik heb dus besloten om me borsten te vergroten, en hoop dat ik een volle D kan krijgen.

Volgende week Maandag heb ik een consult afspraak bij Global Care Clinic, en ben best benieuwd.
Ik wil wel heel graag ronde vorm, heb al zoveel foto's bekeken en vond dat toch het mooist uitkomen.
Zelf ben ik 1,69 en draag ik kleding maat s.

Als de consult goed is bevallen wil ik graag een datum prikken helaas gaat het dit jaar niet lukken, omdat er in nov een vakantie staat gepland.

Nu vroeg ik me af, moet ik voor de operatie vakantiedagen opnemen of me ziek melden?
kan iemand bij mij ook vertellen wat ik allemaal kan vragen bij de consult.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

groetjes Mies

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten