donderdag 25 oktober 2012

Een korte voorstelling




Een korte voorstelling

Hallo dames,

Na veel getwijfel, onzekerheid en stressen heb ook ik besloten om een borstvergroting te laten doen.
Ik heb een maand geleden mijn eerste consult gehad bij de wellness kliniek in Genk met dr Visser en word in januarie geopereerd.
Toen ik weer thuis was van het consult kwamen pas de échte zenuwen...
Ik ging opzoek naar informatie over de wellness kliniek en borstvergrotingen in het algemeen en kwam uit op deze site.

Dit forum gedoe is ook allemaal nieuw voor mij dus als ik iets plaats op een plek waar het niet hoort, mijn excuses alvast.
Ik hoop door deze site wat minder zenuwen te krijgen voor de operatie en misschien nog wat handige info en/of tips te kunnen krijgen.

Verder over mij, ik ben 22 jaar woon in limburg heb cup A en een dikke kont. Vandaar de borstvergroting, omdat mijn lichaam gewoon niet de juiste verhouding heeft en ik me er erg ongemakkelijk en onzeker door voel.
Kleine borsten kunnen ook heel mooi zijn, maar niet als de verhouding klopt (vind ik)...

Nou dan ga ik meer eens het forum verkennen en uitzoeken hoe het precies werkt hiero.
Voor de genen die dit lezen, misschien spreken we ons nog =).

Groetjes, Pebbels

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten