dinsdag 23 oktober 2012

Taroo : 18 oktober 2012 : Dr. ? : Valkenhorstkliniek : Valkenburg




Taroo : 18 oktober 2012 : Dr. ? : Valkenhorstkliniek : Valkenburg

Haaaiii allemaal!

Ik ben Taroo, nu 4 dagen geleden (donderdag de 18e) mijn eerste BV gehad in de Valkenhorst Kliniek in Valkenburg.
Van een B cupje met enorm verschil tussen beiden borsten naar een ?? gegaan. Heb nog geen idee welke maat het is geworden,
heb links 300cc eurosilicone achter de spier gekregen en links 260cc.

Ben erg blij met het resultaat, ze hebben meteen mijn tepelhof kleiner gemaakt omdat deze erg groot en uit verhouding waren.
De pijn is te doen, het voelt vooral als enorme spierpijn in de borstspieren, de wonden voel ik eigenlijk niets van..
Nu loop ik nog met drains die nog goed blijven produceren, denk er nog wel een dag of 3 mee te moeten rondlopen.
Mn borsten jeuken enorm maar dat zie ik als een goed iets. Kan niet wachten nieuwe kleding en BH's te gaan kopen!

Liefs,

Taroo

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten