dinsdag 23 oktober 2012

fff bijpraten?




fff bijpraten?

Ik ben oma60  dat was mijn leeftijd toen ik mijn eigen aanmelde maar ondertussen word ik 63 nog steeds geen nieuwe bv gehad en dat kan nog wel ff duren maar we geven de moed niet op en wachten gewoon af, ik zou van dit jaar een wisseling krijgen met lift en al maar ja dan is de arts er niet  meer werzaam in he ziekenhuis,dus nieuwe arts nieuwe afspraak weer wacten weer overleggen ja en toen kwam de vakantie eraan en oja ze waren me ook ff vergeten dus het is dat ik zelf belde maar geen probleem ik was de eerste op de lijst na de vakantie ja en dat werdt dus het probleem voor mij ik kreeg ondertussen een hartinfarct dus i.p.v. nieuwe boops krijg in een dotterbehandeling met een plaatsing van een stent nu moet ik dus nog fff geduld hebben he wisseling moet minimaal een jaar uitgesteld worden i.v.m. de medicatie dus nog ff de tandjes op elkaar en geduld hebben .Aan de ene kant heb ik wel zoiets ik had het al achter de rug kunnen hebben als ze wat sneller gereageerd hadden maar aan de andere kant een operatie is ook niets en stel dat ik het infarct gehad had tijdens de operatie soms lopen dingen zoals ze moeten lopen en liep dit voor mij goed af.
Ik blijf jullie volgen en laat het zeker weten als de  Dag er aan kom.

groetjes voor jullie allemaal en voor diegene die nog moeten
Geniet ervan  mekker niet en denk PIJN is FIJN en Bloed is Goed.

Oma 60

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten