dinsdag 23 oktober 2012

Even voorstellen.. ik wil eventueel een borstlift




Even voorstellen.. ik wil eventueel een borstlift

Hey allemaal!

Ik ben Simone 25 jaar en heb een Cup E. Ik vind het altijd lastig om bh's te kopen aangezien mijn borsten nogal naar buiten staan. Nu heb ik een Maximizer van Hunkemoller gekocht en ik heb eindelijk het resultaat waar ik al zolang naar zocht, m'n borsten staan mooi naar voren.
De verkoopster bij Hunkemoller keek mij wel raar aan.. als je al een E hebt waarom dan zo'n bh, nu is het  zo dat deze maximizers niet meer gemaakt worden in E omdat de fabrikant zich dit waarschijnlijk ook al af vroeg.

Als ik deze bh niet had gevonden had ik mij dit waarschijnlijk veel eerder afgevraagd.. maar zal een borstlift
voor mij het gewenste resultaat geven?

Ik hoor graag wat jullie ervaringen hiermee zijn..

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten