dinsdag 9 oktober 2012

Julliet : dec 2012 Velthuis kliniek




Julliet: dec 2012 Velthuis kliniek

Hoi,

Mijn naam is Julliette, ik ben 24 en op dit moment heb ik 70AA (lees bijna plat).
Na laaaaaaaaaaaaaaang twijfelen heb ik na jaren eindelijk een consult aangevraagd.
Tijdens dit consult merkte ik dat ik mijn beslissing eigenlijk al had genomen en dit consult bevestigde voor mij alleen dat ik het echt wil.
Dus nu word ik in december geopereerd bij de Velthuis kliniek.
Tijdens het consult mocht ik ook protheses passen om de maat te bepalen, De pc raadde mij toen 255cc anatomische protheses achter de spier aan, dit was groter dan de prothese die ik aanhad (240cc volgens mij) en kleiner dan de prothese die ik had gepast maar te groot vond (weet helaas niet hoeveel dat was). Nu ik thuis ben twijfel ik echter of ik dit de goede maat vind, deels omdat ik de precieze maat niet heb gepast en ook omdat ik het moeilijk vind te kiezen met de protheses omdat ze vrij puntig lijken, Ik ben bang dat ik straks wakker wordt en graag wat groter had gewilt (nu ik eindelijk borsten krijg wil ik het wel goed doen) :-P aan de andere kant ben ik bang dat ik misschien te gretig ben en teveel wil omdat ik nooit echt borsten heb gehad. Ik wil niet dat het teveel lijkt voor mijn postuur (ben vrij smal). Moeilijk moeilijk :-P Is er iemand die dit gevoel ook had en miscchien advies heeft? Zit te twijfelen of ik nog een consult zal aanvragen om nog eens rustig te passen of dat ik moet vertrouwen op de pc..

Groetjes Julliette

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten