donderdag 25 oktober 2012

Spannend




Spannend!

Hoi,

Ik ben een 37-jarige vrouw die vandaag de behandelovereenkomst voor een bv op de post heeft gedaan!

Heb een goede b-cup, maar door leeftijd en de zwaartekracht zijn ze een beetje 'leeg gelopen'   Ze hoeven voor mij dus niet groter, maar ik wil graag weer wat vulling aan de bovenkant.

Ben eerst naar de bergman kliniek geweest voor een consult. Daar kwamen we na het passen uit op 150cc dual plane.

Ik wilde graag nog een 2e advies dus ben toen naar dr. Mooijen vd Velthuis in Hilversum gegaan. Hier had ik een veel beter gevoel bij en kwamen dus op iets heel anders uit! 265cc (ook dual plane, anatomisch).

De afspraak staat voor 10 januari volgend jaar. Ik ben nu al zenuwachtig! Zeker als ik hier alle verhalen hoor over de toch best heftige pijn.

Ik ga nog wel een keer passen want ik twijfel nog een beetje aan de maat. Vind het erg lastig. Ik hoef geen ballen. Ik wil gewoon mijn eigen borsten (een volle C) terug.

Ik zie hier best veel foto's van hoe ik het niet wil, ik twijfel nu in 1x of het wel mooier gaat worden. Ik heb nu gewoon best aardige borsten

Nou, fijn in ieder geval om er hier over te kunnen praten!

Wordt vervolgd :-)

x

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten