maandag 29 oktober 2012

Bigbooby11: 13 november 2012: Dr v Selms: J v Goyenkliniek




Bigbooby11: 13 november 2012: Dr v Selms: J v Goyenkliniek

Hallo Allemaal,
Ook ik zal me even voorstellen aan jullie!

Ben een jonge meid van twintig jaar die een tijdje geleden de knoop heeft doorgehakt om tóch een borstvergroting te doen. Je zou denken een hele jonge meid, "zij heeft het niet nodig". Echter heb ik mezelf dat ook heel lang voorgehouden maar op een gegeven moment de knop omgezet en een afspraak gemaakt. Ondertussen wel met een aantal mensen over gesproken en zij hadden goede ervaringen met de van Goyen kliniek in Amsterdam, dus advies gevolgd en langsgegaan.

Op dit moment draag ik van de Hunkemoller de bh maat 75D, maar na de afspraak van dr Selms bleek dat mijn bh maat een (hele) grote B, kleine C was... Daar ging mijn ego, hahaha! Een goed gesprek gehad, het een en ander doorgenomen en de opvulling die ik zal krijgen zal komen op 275cc of 325cc afhankelijk van wat past. Natrelle implantaten. Volgens hem zal ik dan uitkomen op een DD kleine E.

Vroeger dat ik jonger was had ik al snel grote zware borsten, op mijn zestiende had ik E. Hatsee! Dat was moeilijk voor mij omdat te accepteren en op het moment dat ik dat geaccepteerd had viel ik tien kilo af, wat op dat moment niet direct op mijn borsten te zien was, maar uiteindelijk dus wel.. Vandaar nu deze beslissing!

Ontzettend spannend vind ik het vooral het eindresultaat en alles eromheen!!
Het is fantastisch al die foto's te zien en verhalen te lezen, alleen wat ik wel merk is dat de ene borst de andere niet is en dat ik voor mezelf er niet uit kan halen op wat ik uit zal komen exact. Niemand weet dat haha! Dinsdag 13 november ga ik onder het mes dus het kriebelt steeds meer!

Zijn er meer mensen met dezelfde plastisch chirurg?
Zijn er meer mensen die dit herkennen?

Alvast bedankt voor de reacties,

X big booby

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten