vrijdag 5 oktober 2012

Borstenforum.com koopjes



Prima Donna BH 80E

Te Koop

Beste allemaal

omdat ik de adviezen in de wind had geslagen, en toch al meteen een stapel bhs had gekocht 7 weken na mijn BV, is het zo dat 1 van de bhs
nu niet lekker meer zit, aangezien mijn borsten best veranderd zijn.
Het is een mooie Prima Donna bh, een roze met licht roze en wite bewerking.
In de winkel heb ik er 89.95 voor betaald. Ik doe hem nu weg, omdat hij mij niet echt goed meer zit.
Het is een 80E, ik heb hem 2x aangehad, maar ik merkte bij de 2e keer dat het niet prettig meer zat.

Wil iemand deze BH misschien overnemen?
Ik vraag er 50 euro voor.

Groetjes Veer

EUR 50,00

Read More »

bikini maakt 2 cupmaten groter

Te Koop

Een prachtige bikini die 2 cupmaten groter maakt.
maat 80B, broekje M/L

EUR 20,00

Read More »

saph diamond maat 75 e

Te Koop

teab broekje is maat m kan evt ook met l

bh is enkele keer aangeweest

Overeen te komen

Read More »

Freya Taylor BH 75F te koop! tegen elk aannemelijk bod

Te Koop

Freya Taylor BH 75F te koop

Van mn vriend heb ik deze mooie luxe Freya Taylor bh gehad, maat 75F, als cadeautje na mn bv.
De lieverd heeft 'm zelf gekocht, hartstikke lief bedoeld natuurlijk, maar hij is helaas veeeeeel te klein..

Om mn vriend niet teleur te stellen (dat ik de BH nooit aan heb) heb ik stiekem
precies dezelfde BH gekocht de juiste maat (tja je moet iets)

En nu ligt deze 75F maar in de kast, wat ook zonde is natuurlijk..
Dus ik hoop dat ik iemand anders hiermee blij kan maken

Je mag 'm hebben tegen elk aannemelijk bod



.

EUR 15,00

Read More »

Marlies Dekkers 70D

Te Koop

Sexy doorschijnend setje van marlies Dekkers 70D

EUR 15,00

Read More »

Ravage 75C

Te Koop

Super BH /set van RAVAGE

Hij kan strapless ennnn...

Hij geeft een prachtig decolette

EUR 20,00

Read More »

Twee Hunkemöller bh's 75E



Roze 75E, gekocht voor 15euro, één keer gedragen, maar ik vul de cups niet helemaal. Kan strapless gedragen worden.
Mag weg voor 10euro incl. 6,75euro verzendkosten

Witte met sjieke satijnen randje, 75E, gekocht voor 30euro nooit gedragen, kaartje zit er nog aan.
Mag weg voor 25euro incl. 6,75euro verzendkosten

Samen mag je ze hebben voor 30euro incl. verzendkosten.

In mijn album zijn foto's te vinden waar ik ze draag (oké, dan heb ik de witte wel eens gedragen ;-)

EUR 30,00

Read More »

Victoria Secret PINK push-up plundge 32D

Te Koop

Ook weer voor de kleintjes onder ons, een prachtige bh. Ook hier helaas floepen mijn tepels er iedere keer weer uit.

EUR 25,00

Read More »

Victoria Secret Demi Uplift 34C met bijpassend broekje

Te Koop

Een hele mooi beige bh met bijpassend slipje. De achterkant is van hele mooi kant, hoop dat dat op de foto te zien is. Zelf vond ik die kleir niet zo mooi, Het is een grote 75C, kleine D. Voor de kleintjes onder ons dus.

EUR 30,00

Read More »

Victoria Secret PINK Scoopneck Bra 34C

Te Koop

Mijn tepels zitten vrij hoog, waardoor ze in deze bh iedere keer uitfloepen.
Zelf draag ik 75D, maar deze past me dus ook goed.
De schouderbandjes kun je aan elkaar vastmaken als een racerback.
Heel licht gevoer, geen pushup, meer als een plunge. Duwt je borsten dus naar elkaar toe voor een mooi spleetje.

EUR 25,00

Read More »

Victoria Secret PINK T-shirt Demi 34D

Te Koop

De bandjes kunnen ook kruislings gedragen worden. Ik geloof dat ik hem 1 keer aan heb gehad.

EUR 25,00

Read More »

Royal Almond Olie

Te Koop

Deze amandel olie bevat olie uit zoete en bittere amandelen.
Geen synthetische geurstoffen toegevoegd.

De olie komt uit de eerste koude persing, waardoor de geur ook zo puur is.
Deze geur verdwijnt echter na 5 à 10 min.
De olie verzorgt de huid intens en door
de allontoïne zorgt voor celvernieuwing en maakt de huid zacht.

Regelmatig gebruik va de amandel olie zorgt ervoor dat de huid eerder bruin wordt en langer bruin blijft.
Droge plekken en benen zijn verleden tijd !
Huid voelt gevoed en zacht aan.

NU 3 ROYAL ALMOND VOOR 59 EURO IPV 78 EURO

per stuk € 26,-

EUR 26,00

Read More »

BH 75D Wit van het merk Sans Complexe!

Te Koop

Hallo allemaal,

Ik verkoop een nieuwe BH van het merk Sans Complexe! met beugels.

Maat 75D - Kleur : Wit

Nieuw / ongebruikt!

EUR 5,00

Read More »

Jeans - maat 40 maar zit als 38 - washed look - Stretch

Te Koop

Hallo allemaal,

Ik verkoop een Jeans.

Maat 40 maar zit als een 38

Heup : 38 cm.
Lengte : 102 cm.

Washed look

Stretch

Merk : Crazy Age

Ongebruikt / Nieuw

EUR 12,00

Read More »

BH 75A met String - Zwart met roze fantasie

Te Koop

Hallo allemaal,

Ik verkoop een nieuw setje - BH en String van het merk Axami.

Maat 75A - Kleur : Zwart met roze fantasie

Nieuw / ongebruikt

EUR 12,00

Read More »

Bordeaux Corset XS van H&M

Te Koop

Hallo allemaal,

Ik verkoop een nieuwe corset van H&M.

Maat XS - Kleur : Bordeaux

Nieuw / ongebruikt

EUR 8,00

Read More »

BH + Slipje 70B Wit met Roze fantasie

Te Koop

Hallo allemaal,

Ik verkoop een nieuw setje - BH en Slipje van 3Suisses.

Maat 70B - Kleur : Wit met Roze fantasie

Nieuw / ongebruikt

EUR 5,00

Read More »

BH 75A Bruin van H&M

Te Koop

Hallo allemaal,

Ik verkoop een nieuwe BH van het merk H&M.

Maat 75A - Kleur : Bruin

Nieuw / ongebruikt

EUR 7,00

Read More »

BH + String 75A Wit van het merk Axami

Te Koop

Hallo allemaal,

Ik verkoop een nieuw setje - BH en String van het merk Axami.

Maat 75A - Kleur : Wit

Nieuw / ongebruikt

EUR 12,00

Read More »

BH + String 75A van Venus

Te Koop

Hallo allemaal,

Ik verkoop een nieuw setje - BH en String van het merk Venus.

Maat 75A - Kleur : Zwart/Wit

Nieuw / ongebruikt

EUR 12,00

Read More »

BH 75A + Slipje Van Roza - Zwart Met Wit

Te Koop

Hallo allemaal,

Ik verkoop een nieuw setje - BH en Slipje van het merk ROZA.

Maat 75A - Kleur : Zwart/Wit

Nieuw / ongebruikt

EUR 12,00

Read More »



Geen opmerkingen:

Een reactie posten