donderdag 25 oktober 2012

Haihai ik ben Claudia




Haihai ik ben Claudia

Haihai
Ik ben Claudia een moeder van 4 kinderen (6,4,2,0)
Door de vele zwangerschappen en alleen maar borstvoeding te hebben gegeven zijn mijn borsten compleet afgeschreven..cupje pickwick zols ik ze zelf scastisch noem maar vn binnen kan ik wel janken! In de pubertijd zijn ze vergeten te groeien.. Toen ik mijn  1e borstuwing had was ik koning te rijk! Ik had borsten wauw! Dol gelukkig maar niet wetend dat dat het begin van de ellende was. Nou heb ik het vorige week heel voorzichtig bij mijn man gebracht en wonder boven wonder vindt hij het wel best, voor hem hoeft het totaal niet maar ik wil het toch dolgraag. Zo ben ik vandaag voor een gesprek geweest in accz in Groningen bij dr.v. Onselen. Bij het passen van de charmante bh met de rauwe kipfiletjes kwam ik uit op een Anatomische prothese van 480 cc. Ik twijfelde bij 420 en 480 (als ik de maten nog goed uit mijn hoofd weet) maar mw. adviseerde mij om eentje groter te nemen bij twijfel omdat ze achter de borstspier komen. Ook gaan mijn borsten nog wat krimpen want ik voed nog 2x pd. Nou heb ik zoveel vragen, is 480 groot en wat voor maat heb ik dan een beetje? hebben jullie goede ervaringen bij deze dr. en kliniek? hopelijk kunnen jullie me wat wegwijs maken..ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer..

Groetjes Claudia

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten