maandag 29 oktober 2012

Even voorstellen en wat vragen over het ACCZ




Even voorstellen en wat vragen over het ACCZ

Hallo allemaal, ik lees nu al een tijdje mee hier en wil me graag even voorstelllen en heb nu toch wat vragen die ik misschien wel heel goed aan jullie kan stellen
Ik ben 22 jaar en ben bijna klaar met mijn studie, en ik baal al jaren van de grootte van mijn borsten...
Nu leek mij dit een perfect moment om eventueel een bv te laten doen, aangezien ik nog geen vaste baan heb..
Ik doe fanatiek aan paardrijden en heb ook een eigen paard, iets wat wel even lastig gaat worden in combinatie met een eventuele borstvergroting... Is er iemand hier die ook aan deze sport doet en een borstvergroting heeft laten doen? Hoe is dit bevallen?

Ook wil ik over een paar jaar graag kinderen, maar ik ben bang dat wanneer ik nu al een borstvergroting laat doen, dit na de borstvoedinng etc. Weer heel lelijk gaat worden... Iemand ervaring hiermee?

En ik heb n.a.v. Dit forum een goed gevoel gekregen bij de ACCZ kliniek en dr. Van Onselen.
Nu heb ik gisteren gebeld voor wat informatie maar dit voelde erg ongemakkelijk..
Ik zou graag jullie ervaring van deze kliniek willen horen en eventuele eindresultaten
Bijvoorbeeld ook: hoelang duurde het voordat jullie er terecht konden voor operatie etc?

Bedankt alvast voor alle info, ik hoop dat jullie mij wat duidelijkheid kunnen geven zodat ik eindelijk een keuze kan maken...

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten