donderdag 25 oktober 2012

Juutje




Juutje

Hoi allemaal,

Zoals de meeste dames hier, ben ik niet tevreden over mijn borsten.
Sinds mijn tienertijd heb ik al kleine borsten, ik ben nu 40+.
Al kun je ze, in mijn geval, het amper borsten noemen, het verschil in onder- en bovenwijdte is 2 cm.
Een gevulde beha van 65/70 AA is nog te groot.
Ik hoef jullie vast niet uit te leggen hoe zeer ik hier onder lijd en mijn leven heeft beïnvloed.
Helaas is een borstvergroting d.m.v. protheses en narcose voor mij geen optie, omdat ik door een ziekte niet gezond ben.
De operatie en narcose is namelijk een te zware lichamelijke belasting voor mij.
Ik ben al een tijd op zoek naar alternatieven, maar daar kun je erg weinig over vinden.
Onlangs stuitte ik hierop: http://www.quamedical.nl/cms/werking-brava-system
Zijn er hier misschien dames te vinden die met het Brava systeem ervaring hebben?
Misschien zou dit iets voor mij kunnen zijn, ik zou al dolgelukkig zijn met een gevulde A cup.

Lieve groet, Juuntje

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten